اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

جراحی اقتصادی در سفره مردم محسوس خواهد بود

جراحی اقتصادی در سفره مردم محسوس خواهد بود
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جراحی اقتصادی باید با ارائه راه‌حل‌های جایگزین انجام شود تا در سفره مردم احساس شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، ۱۹ اردیبهشت بود که حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در مصاحبه تلویزیونی خبر از پرداخت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی داد و بعد از پایان این مصاحبه بانک مرکزی اعلام کرد که واریز یارانه جدید آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
با آغاز واریز این یارانه‌ها پادوهای داخلی و خارجی دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی فرصت را غنیمت شمردند و برای دلسرد کردن مردم شروع به فرافکنی و منحرف کردن اذهان عمومی کردند.
,
 
,
اعلام قیمت‌ها از سوی اصناف موجب شد تا موجی از شایعه‌پراکنی‌ها و حمله ناجوانمردانه به دولت مردمی سیزدهم آغاز شود و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی عرصه را برای فشار به دولت تنگ و انواع و اقسام تهمت‌ها را روانه دولت مردم سیزدهم کردند.
,
 
,
با این وجود ملت همیشه در صحنه ایران که همواره پایبندی خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده‌اند، بی‌توجه به هجمه دشمنان داخلی و خارجی روال عادی زندگی خود را در پیش گرفتند و با دولت مردمی همراه شدند تا بار دیگر حربه و نقشه شوم دشمنان به خودشان بازگردد.
,
 
,
خبرنگار سرویس اقتصادی شبکه خبری تهران‌نیوز برای بررسی جرئیات قیمت‌های جدید و پرداخت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی گفت‌وگویی را با غلامرضا مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی انجام داده است.
,
 
,
مرحبا در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی شبکه خبری تهران‌نیوز با بیان اینکه دولت سیزدهم چاره‌ای جز جراحی اقتصادی نداشت، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی همچنان معتقد است که جراحی اقتصادی باید با ارائه راه‌حل‌های جایگزین انجام شود تا در سفره مردم احساس شود.
,
 
,
وی افزود: نباید به معیشت مردم فشاری وارد شود و در برنامه‌ریزی دولت، نمره ۱۰۰ به دولت سیزدهم تعلق نمی‌گیرد، اما لازم بود نابسامانی‌هایی که اقتصاد گرفتار آن بود و بخش عمده‌ای از آن متوجه دولت قبل بود رفع شود.
,
 
,
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته دولت سیزدهم می‌تواند بهتر از این عمل کند و دولت می‌تواند با استفاده از تکنولوژی روز راه‌حل‌های جایگزین را بسیار سریع‌تر طراحی کرده و راه‌اندازی کند.
,
 
,
مرحبا یادآور شد: دولت باید احیاناً ایراداتی که متوجه جراحی کنونی اقتصادی است را برطرف کند تا مردم کمترین فشار اقتصادی را متحمل شوند و در اینصورت آرامش فکری به مردم تزریق می‌شود.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه قطع دست رانت‌خواران انتظار مجلس از دولت است، متذکر شد: به‌ هیچ عنوان نباید روی معیشت مردم معامله شود و مجلس در این راستا با دعوت از وزرا و تشکیل جلسات متعدد عملکرد دولت زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد و موضوع نظارت در مجلس شدت بیشتر یافته است.
,
 
,
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طور مداوم از طریق اصناف با مردم در تماس هستند و بعضاً دهک‌هایی که مستحق دریافت یارانه بودند یا کمتر یارانه دریافت کردند به دولت معرفی می‌شوند تا به حق خود برسند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه