اخبار داغ

عضو شورای شهر فرون‌آباد مطرح کرد:

رفع مشکل کمربندی فرون‌آباد-پاکدشت؛ مطالبه مردم از دولت سیزدهم

رفع مشکل کمربندی فرون‌آباد-پاکدشت؛ مطالبه مردم از دولت سیزدهم
عضو شورای شهر فرون‌آباد یکی از مطالبات مهم مردم این شهر را حل مشکل کمربندی فرون‌آباد-پاکدشت عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد سندگل، عضو شورای شهر فرون‌آباد در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، درباره مشکلات این شهر که در سفر احتمالی رئیس جمهور مطرح خواهد شد، اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم شهر فرون‌آباد، آب و فاضلاب و پسماند شهری است که متأسفانه به هر طریقی ورود کردیم، پاسخگوی ما نبودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: موضوع کمربندی فرون‌آباد به یکی از معضلات اصلی مردم فرون‌آباد، پاکدشت و شریف‌آباد تبدیل شده است. فرون‌آباد از سال ۹۱ به شهر تبدیل شده اما متأسفانه هیچ‌یک از خدمات شهری بهره نمی‌برد و اماکنی مربوط مردم بوده در فرون‌آباد تأسیس نمی‌شود.
,
 
,
عضو شورای شهر فرون‌آباد ادامه داد: تنها نهادی که در فرون‌آباد دایر است که بانک مسکن است و دیگری اداره آب و هیچ خدمات دولتی دیگری به غیر از این دو ارائه نمی‌شود، یعنی مردم فرون‌آباد باید برای عظیمت به پاکدشت وقت و هزینه صرف کنند و خطرات کمبرندی را به جان بخرند تا کارهای اداری خود را انجام دهند.
,
 
,
سندگل با بیان اینکه فرون‌آباد یکی از شهرهای مهاجرپذیر استان تهران محسوب می‌شود، عنوان کرد: مهاجرپذیر بودن دلیل اصلی تبدیل فرون‌آباد به کانون‌های اشتغال و کار است، ولی باید مدنظر هم قرار داد که همین مهاجرپذیر بودن و افزایش تراکم جمعیت منجر به ناامنی و تشدید بزهکاری در شهر شده است، درصورتی‌‍‌که بسترهای لازم برای مهاجرت تعداد عظیمی از مردم در این شهر فراهم نیست.
,
 
,
وی شرایط بهداشتی شهر فرون‌آباد را اسف‌بار و حتی نزدیک به صفر توصیف کرد و در همین رابطه گفت: در این شهر تنها یک شبکه بهداشت وجود دارد و از وجود حتی یک درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی محروم است.
,
 
,
این عضو شورای شهر فرون‌آباد جمعیت این شهر را حدود ۶۰ هزار نفر عنوان مس‌کند که تراکم جمعیت زیاد عامل بروز برخی از نابهنجاری‌های اجتماعی در فرون‌آباد است.
,
 
,
وی در پایان گفت: در کنار کمربندی فرون‌آباد، ساخت و ساز غیرمجاز سوله‌ها به یک معضل شهری تبدیل شده است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه