اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

کنگره ۶۸ شهید دانش‌آموز در بروجرد برگزار می‌شود

کنگره ۶۸ شهید دانش‌آموز در بروجرد برگزار می‌شود
امام جمعه بروجرد گفت: کنگره ۶۸ شهید دانش‌آموز ۲۰ دی‌ماه امسال در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس طی یک بمباران در شهرستان بروجرد، ۶۸ نفر از دانش آموزان به شهادت رسیدند که در این راستا برنامه ریزی های لازم برای برگزاری کنگره ۶۸ شهید دانش‌آموز انجام شده که این کنگره در شان شهدا برگزار گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: این کنگره قرار است که در ۲۰ دی ماه برگزار شود و لازم است با همکاری دستگاه ها، تسریع در روند برنامه‌ریزی و کارها صورت گیرد تا بتوان یک برنامه فرهنگی بسیار موفقی را در بروجرد اجرا کرد.

,

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: با توجه به اینکه تا زمان برگزاری این کنگره هفت ماه باقیمانده لذا می طلبد جلسات مختلفی برای هماهنگی بیشتر دستگاه ها صورت گیرد تا شاهد یک کنگره بسیار خوبی باشیم.

,

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر جهاد تبیین تاکید ویژه ای دارند و امروز که دولت سیزدهم اقدام به اجرای طرح بزرگ اقتصادی نموده است، می طلبد جهاد تبیین و آگاهی بخشی صورت گیرد و با همراهی دولت شاهد اثرات مثبت این طرح بود.

,

در ادامه احسان یاوری رئیس دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) گفت: برای برگزاری کنگره ۶۸ شهید دانش آموز بروجرد، کنگره علمی با عنوان کودک و جنگ، راه اندازی می شود  که در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی به آن پرداخته می شود.

,

وی بیان کرد: همچنین قرار است مستند سازی همین کنگره تا اواخر تابستان به اتمام برسد و هم اکنون این کار در دست کار قرار دارد البته همه تلاشها بر این است که امسال این کنگره به صورت ملی و از سال های بعد به صورت بین المللی انجام گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه