اخبار داغ

مرحله اول لیگ برتر دوچرخه‌سواری؛

رکابزن تبریزی سلطان جاده ایران شد/ صفرزاده قهرمان بی‌رقیب

رکابزن تبریزی سلطان جاده ایران شد/ صفرزاده قهرمان بی‌رقیب
مرحله اول لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده آقایان با یکه‌تازی رکابزن ملی‌پوش تبریز در هر دو بخش استقامت و تایم‌تریل به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مرحله اول لیگ برتر جاده آقایان در سال ۱۴۰۱ با حضور ۱۳ تیم از سراسر کشور در دو رشته استقامت و تایم‌تریل انفرادی به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

دور دوم و پایانی این مرحله امروز (چهارشنبه) در رشته تایم‌تریل انفرادی پیگیری شد که طی آن سعید صفرزاده رکابزن تبریزی تیم آرویچ شرق مازندران توانست مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

,

این دوچرخه‌سواری باتجربه و ملی‌پوش روز گذشته در ماده استقامت نیز موفق به کسب عنوان نخست شده بود.

,

پس از سعید صفرزاده، حسین عسگری از تیم هورسان رامسر و آیدین علیاری از تیم دانشگاه آزاد تبریز به ترتیب عناوین دوم و سوم تایم‌تریل را بدست آوردند.

,

در رده‌بندی تیمی مرحله اول، تیم آرویچ شرق مازندران به لطف یکه‌تازی صفرزاده صدرنشین شد، دانشگاه آزاد تبریز در جایگاه دوم ایستاد و هورسان رامسر در رده سوم قرار گرفت.

,

این گزارش می‌افزاید، تیم دانشگاه آزاد تبریز تنها نماینده آذربایجان‌شرقی در این مسابقات است که به عنوان مدافع قهرمانی با حریفانش رقابت می‌کند.

,

امیر کلاهدوز، خلیل خورشید، آیدین علیاری، علی لبیب، پوریا یعقوبی، ائلمان عابدی، علی‌اصغر موسی‌زاده و شاهین همای اقدام ترکیب رکابزنان این تیم را تشکیل می‌دهند.

,

بهزاد کرم‌زاده به عنوان سرمربی و مسعود‌ خرم‌منش نیز به عنوان مکانیک در این تیم حضور دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه