اخبار داغ

یک پزشک متخصص:

سلبریتی‌ها نگهداری حیوان جای فرزند را ترویج می‌دهند/ جامعه، مادر را به سقط جنین تشویق می‌کند

سلبریتی‌ها نگهداری حیوان جای فرزند را ترویج می‌دهند/ جامعه، مادر را به سقط جنین تشویق می‌کند
زهره اسدی گفت: متاسفانه در سایه فرهنگ غلط، سلبریتی ها، افراد جامعه را به نگهداری حیوان جای فرزند تشویق می کنند که باید جلوی این فرهنگ سخیف گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهره اسدی پژوهشگر جمعیت و پزشک متخصص در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: سقط جنین یکی از مسائل مهم و پر چالش در اخلاق پزشکی است که این روزها به دلیل تبلیغات سوء و سبک زندگی غلط در حال ترویج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: سقط جنین به خاتمه دادن عمدی و غیر عمدی بارداری قبل از اینکه جنین قادر به ادامه حیات در خارج از بدن مادر باشد، اطلاق می شود.
,
 
,
اسدی افزود: متاسفانه روند سقط های عمدی در کشور رو به افزایش است و عده ای با بزرگ جلوه دادن خطرات بارداری جامعه مادر را به سقط جنین تشویق می کنند.
,
 
,
این متخصص تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: "ازدواج و فرزندآوری را به دلیل فقر به تعویق نیندازید"، توصیه دین اسلام همیشه راهگشاست و خداوند روزی بندگانش را تضمین نموده است.
,
 
,
اسدی گفت: برای سقط قانونی جنین باید سه متخصص تشخیص قطعی دهند و اگر تولد فرزند برای مادر و کودک رنج آور باشد، در آن زمان پس از تائید متخصص، جنین سقط می شود، اما متاسفانه امروز این قانون به صورت جدی در کشور پیاده سازی نمی شود.
,
 
,
این پزشک افزود: متاسفانه در جامعه تحصیل کرده آمار سقط های عمدی بالاتر است و در مقابل در خانواده ها با طبقه متوسط لذت و شیرینی زندگی به فرزند وابسته است.
,
 
,
, ,
 
,
اسدی بیان کرد: در سایه فرهنگ غلط، سلبریتی ها، افراد جامعه را به نگهداری حیوان جای فرزند تشویق می کنند که باید جلوی این فرهنگ سخیف گرفته شود.
,
 
,
وی ادامه داد: تعداد چشمگیری از جنین ها به دلیل بارداری در زمان عقد کشته می شوند و این آمار نگران کننده است و زوجینی که توان نگهداری فرزند را ندارند نباید در این دوران صاحب فرزند شوند.
,
 
,
این کارشناس تاکید کرد: متاسفانه دشمن در سایه غفلت مسئولین با کلمات حقوق بشرانه در صدد از بین بردن نهاد خانواده است.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: موضوع فرزندآوری تنها به هفته جمعیت منتهی نمی شود و باید در طول سال و با برنامه ریزی مدون فرهنگ های ناصحیح در جامعه در این حوزه پاکسازی شود و برای ایرانی جوان تلاش نمود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه