اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی:

کار جهادی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است/کار در دستگاههای اجرایی قرارگاهی دنبال می شود

کار جهادی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است/کار در دستگاههای اجرایی قرارگاهی دنبال می شود
نظری گفت: امروز مهمترین نیاز کشور کار و تلاش جهادی و شبانه روزی است تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های موجود مشکلات در حوزه های مختلف را برطرف کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، ظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی، اجتماعی و تشکل های مردمی تربت حیدریه اظهار داشت: در برخی حوزه ها تصمیم گیری نیاز است که در قالب های مختلف عملیاتی، اجرایی و یا انتصاب انجام شود، لذا اگر دیدید مدیر یا فرماندار و یا استاندار دچار عدم تعادل و تعلل و التهاب است، یقینا مسیر جهادی را طی نمی کند و این مهمترین موضوع برای یک مدیر جهادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: امروز مهمترین نیاز کشور کار و تلاش جهادی و شبانه روزی است تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های موجود مشکلات در حوزه های مختلف را برطرف کنیم.

,

استاندار خراسان رضوی افزود: ابتدا باید با تصمیم گیری درست وضع موجود را مدیریت کنیم تا دچار مشکل نشویم، چرا که اگر وضع موجود را حفظ نکنیم نمی توانیم تصمیم مبنایی بگیریم.

,

وی بیان کرد: اگر نتوانیم تعادل را در عرصه های مختلف مدیریت کنیم، جامعه دچار التهاب می شود و نمی‌توانیم مراحل بعدی را بصورت مبنایی مدیریت کنیم.

,

نظری اضافه کرد: نخستین توقع بعد از تغییر مدیریت در کشور موضوع انتصابات است، لذا این اقدام را نمی توان بدون اهداف و روش انجام داد، بنا براین هدف، برنامه و روش باید جهادی انتخاب شود و تا بتوان هدف را عملیاتی کرد که یقینا این اقدام ظرفیت و نگاه جهادی می طلبد.

,

وی خاطر نشان کرد: در انتصابات اقتضائات هم وجود دارد و نمی توان فقط با این نگاه که جوان‌گرایی کنیم مدیری را انتخاب کنیم، و این تمام کار ما نیست، هرچند جوان‌گرایی الزام است اما باید اهداف قابلی را با جوان‌گرایی محقق کنیم.

,

استاندار خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۱۱۱۳ روستای بالای ۲۰ خانوار داریم که نیاز به تجدید و بازنگری طرح دارند که در دستور کار است تا پایان مهرماه این اقدام به شکل جهادی انجام شود

,

وی بیان کرد: در حالی که پرونده های کمیسیون ماده ۵ که قبلا ۱۳ سال در انتظار بودند، اما امروز پرونده ای در کمیسیون ماده ۵ پرونده ای معطل نداریم و این کمیسیون ها به عهده معاونان استانداری است که قید شده در همان هفته کمیسیون برگزار شود.

,

در این دیدار ۱۶ نفر از فعالان فرهنگی، اجتماغی، رسانه ای و تشکل های مردمی به بیان پیشنهادات، انتقادات، چالش ها و مطالبات خود پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه