اخبار داغ

ائمه جمعه استان لرستان:

فتح خرمشهر از شاهکارهای رزمندگان بود/ ضرورت نظارت جدی و دقیق بر بازار

فتح خرمشهر از شاهکارهای رزمندگان بود/ ضرورت نظارت جدی و دقیق بر بازار
ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه فتح خرمشهر از شاهکارهای رزمندگان بود،گفتند:نظارت جدی و دقیق بر بازار ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های نماز جمعه خرم آباد با اشاره به روز ملی جمعیت، اظهار داشت: مسئله جمعیت به یک بحران تبدیل شده و دشمنان امید بستند به سال های بعد که جمعیت کشور رو به پیری رود و این در حالیست که رهبری بر موضوع جمعیت تاکید ویژه ای کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: لازم است وعده هایی که مسئولان به عنوان مشوق های فرزندآوری داده اند، تسریع شود و برای این که جوانان به فرزندآوری تشویق شوند باید این وعده ها و مشوق ها عملیاتی گردد.

,

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: در آن زمان چیزی که سبب پیروزی شد، استقامت و مقاومت مردم بود و در صد همه این عوامل، عنایت الهی، توجه امام زمان(عج) و رهبری امام(ره) بود و  ما را در آن مرحله سخت پیروز کرد.

,

وی تصریح کرد: این انقلاب و نظام طی این سالها مراحل مختلفی را پشت سر گذرانده و هم اکنون مسئله مهم هدفمندسازی یارانه مطرح شده که اکثر کارشناسان این کار را ضروری می دانند و اگر این برنامه زودتر اجرا می شد، سختی آن کمتر بود.

,

شمسی فر بیان کرد: همانگونه که طی این سالها با همکاری مردم از پیچ های سخت گذشتیم، مردم و مسئولان هر کدام وظیفه ای دارند و می توانیم از این مرحله هم عبور کنیم، وظیفه مردم هوشیاری است که با مراقب باشند افرادی که دنبال منافع شخصی بوده و مغرض هستند مبادا از این فرصت سواستفاده کنند و مسئولان وظیفه نظارت و کنترل دقیق را دارند هم نسبت به یارانه پرداختی و هم به دغدغه ها و مشکلات مردم رسیدگی شود.

,

امام جمعه موقت خرم آباد خاطر نشان کرد: این ارز تاکنون بیشتر در جیب عده ای که صاحب نفوذ بودند، می رفت و دولت جدید تصمیم به اجرای این طرح کرد و دولت طی این مدت اقدامات قابل توجهی در بخش های مختلف انجام داده است و سابقه دولت امید ملت را بیشتر کرده که در این جراحی اقتصادی موفق شود.

,

وی اظهار داشت: مردم همیشه همراه بوده اند و لازم است مسئولان هم نظارت کنند تا منافع این طرح به نفع مردم محقق شود.

,

فتح خرمشهر از شاهکارهای رزمندگان بود

, فتح خرمشهر از شاهکارهای رزمندگان بود, فتح خرمشهر از شاهکارهای رزمندگان بود,

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهید بروجردی، اظهار داشت: شهید بروجردی دارای اخلاق اسلامی، شجاع، مدیر و گریزان از شهرت بود که در کردستان به او لقب مسیح کردستان دادند و افتخاری برای این شهر و کشور است، بزرگ مردی که توانست با تلاش های خود به دشمن ضربه بزند و در نهایت، شهادت که مزد او بود را از خدا گرفت.

,

وی با اشاره به حماسه سوم خرداد افزود: فتح خرمشهر از شاهکارهای رزمندگان بود که با حداقل امکانات و با ایمان قوی توانستند دشمن بعثی را که کشورهای زیادی پشتیبان داشت را شکست دهند و خرمشهر را آزاد کردند.

,

امام جمعه بروجرد، جمیعت را یکی از مولفه های مهم در کشور برشمرد و گفت: متاسفانه برخی اقدام به تبلیغ ضد جمیعت و کاهش تعداد فرزند می کنند در حالی که جمعیت یکی از مولفه های مهم در کشور است و نباید جمعیت کشور کاهش پیدا کند و با عملیاتی کردن این مشوق ها امید می رود شاهد رشد جمعیت باشیم.

,

وی با تاکید بر همراهی دولت در اجرای طرح اقتصادی، خاطر نشان کرد: آفت ارز ترجیحی این بود که کالاهایی که مشمول این ارز بود، سود این به جیب واردکنندگان می رفت و هدف دولت از این کار، خدمت است و باید کمک کرد تا به نتیجه برسد، در این میان باید توجه داشت که هرکجا دشمن وارد شد بدانیم که ما درست عمل کردیم و مخالفت دشمن نشان می دهد کار ما درست است اما  برخی جاسوسی می کنند و پول می گیرند تا دست به اعتراض بزنند و این افراد وابسته به دشمن هستند که راه به جایی نمی برند.

,

حسینی گفت: اسرائیل جنوب لبنان را اشتغال کرده بود و رزمندگان حزب الله توانستند با سلاح های آن زمان، اسرائیل را به عقب رانده و پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت به ارمغان بیاورند.

,

ضرورت نظارت جدی و دقیق بر بازار

, ضرورت نظارت جدی و دقیق بر بازار, ضرورت نظارت جدی و دقیق بر بازار,

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: خیلی از گناهان محصول زمان می باشد، نماز جمعه یکی از فلسفه هایش این است که همواره به یاد خداوند متعال باشیم و در این راستا استمرار داشته باشیم.

,

وی افزود: هرکسی به غیر خداوند متعال دل ببندد ضرر می کند، خداوند متعال علم و نور مطلق است؛ امام سجاد (ع) در قالب دعا اصول ارتباط نظام هستی با پروردگار را نشان داده است.

,

امام جمعه کوهدشت با اشاره به ضرورت اهمیت زمینه سازی برای میدان عمل انسان که بتواند توانایی خود را نشان دهد، عنوان کرد: همه انسان ها از صالح تا فاسد فرصت تصمیم گیری دارند ولی برخی فرصت ها را می سوزاند و برخی نیز بهترین استفاده را می کنند.

,

وی ضمن گرامیداشت سوم خرداد ماه، تصریح کرد:این روز روز مقاومت و پیروزی است، امام راحل تاکید کرده اند؛ مردم ایران ثابت کرده اند که تحمل گرسنگی و تشنگی را دارند ولی تحمل شکست انقلاب و اصول آن را نخواهد چند داشت؛ ملت شریف ایران همیشه در مقابل شدید ترین حملات جهانخواران مقاومت کرده اند.

,

طهماسبی گفت: روز فتح خرمشهر نقطه اوج عملیات بیت المقدس است، برای همه ما و تاریخ ما، یک نمونه درس آموز و عبرت آموز است زیرا نیروهای جان بر کف ارتش و سپاه بابک هماهنگی و شجاعت غیر قابل توصیفی ضربه شدیدی بر پیکر عظیمی بر رژیم بعث و استکبار جهانی وارد کردند.

,

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت شناسایی نقطه کانون جنگ شناختی، گفت : نام دیگری از نفوذ که پیشینه بسیار دیرینه ای دارد نفوذ راهبردی است که برپایه نرمشی به ظاهر؛ و در باطن ریشه را زدن است.

,

وی افزود: در نفوذ راهبردی اساسا افراد و جریانات داخلی و برخی مردم گاهی اوقات خودشان در زمین دشمن طراحی و بازی می کنند، جنگ نرم دشمن علیه جبهه خودی است و تغییر باورها و ساختار ها را دنبال می کند.

,

طهماسبی با اشاره به اینکه دشمن در صدد این است که نظام اسلامی را در برابر مشکلات اساسی و اقتصادی ناکارآمد جلوه دهد، بیان کرد: همه می دانند اگر مسئولان به نسخه اصلی انقلاب عمل می کردند الان قطعا تمام مشکلات برطرف می‌شد.

,

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اصلاح در تخصیص ارز ترجیحی، بیان کرد: امروز دولت این یارانه در ارز ترجیحی را مستقیما به خود مردم می دهد و مابقی آن را نیز برای رونق تولید کشور استفاده خواهد، مدتها قبل قرار بود که این قانون اجرا شود.

,

وی با اشاره به ضرورت نظارت جدی و دقیق بر بازار ، بیان کرد: در هفته اخیر معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل سفری به کوهدشت داشتند و تصمیمات بسیار عالی در زمینه آب، بهداشت و جاده گرفته شد که جلسه پیگیری استانی نیژ هفته آینده برگزار می شود.

,

طهماسبی با اشاره به اینکه زد و بند های سیاسی ضربه بدی به جامعه خواهد زد، گفت: مدیرکل ها هیچ ارتباطی با بنده ندارند، خودشان بررسی کنند و در انتصابات خود اقدام کنند و مدیران توانمند و پاسخگو را بیاورند، امروز روز ساختن شهرستان زیر پرچم ولایت و قرآن است.

,

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت مدیریت مقاومتی و جهادی در جامعه ، گفت: هر مدیری خوب عمل کرد تشویق شود و اگر کار خود را درست انجام ندهند بایستی تذکر جدی بگیرد، سزاوار نیست مدیری که خوب عمل می کند تغییر کند و اینکه اگر مدیری نیز تغییر می شود نباید مدیری دیگر منصوب شود که کارایی کمتری نسبت به قبلی دارد؛ خدمات نظام نیز باید ارایه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه