اخبار داغ

با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه کرمانشاه؛

رزمایش دفاعی، امنیتی و امدادى الى بیت المقدس ۱۲ در کرمانشاه برگزار شد

رزمایش دفاعی، امنیتی و امدادى الى بیت المقدس ۱۲ در کرمانشاه برگزار شد
رزمایش دفاعی، امنیتی و امدادی الی بیت المقدس ۱۲ با رمز "یا علی بن ابیطالب(ع)" و با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، امروز جمعه رزمایش دفاعی، امنیتی و امدادی الی بیت المقدس ۱۲ با رمز "یا علی بن ابیطالب(ع)" و با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

در این رزمایش که در محل تنگه کنشت کرمانشاه برگزار شد، آخرین تاکتیک های دفاعی، امنیتی و امدادی مورد تمرین قرار گرفت.

,

سرهنگ پاسدار ابوذر انوری در این خصوص گفت: رزمایش بیت المقدس ۱۲ به مدت ۲ روز از روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه و با شعار "بسیج پاره تن مردم" با حضور اقشار مختلف بسیج و در قالب گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد.

,

فرمانده سیاه ناحیه کرمانشاه اهداف این رزمایش را بالابردن توان و آمادگی رزمی یگان های بسیج شهرستان، آماده سازی یگان ها برای انجام عملیات های واقعی امداد و نجات، هم افزایی، وحدت و انسجام بین اقشار بسیج و آحاد جامعه برشمرد.

,

سردار سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در این رزمایش به ایراد سخنرانی پرداخت.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این رزمایش جهاد تبیین را از وظایف بزرگ بسیجیان دانست و افزود: بسیجیان باید در خانواده و جامعه با بصیرت افزایی و روشنگری برای بیان حقایق نظام تلاش کنند.

,

سردار ریحانی با اشاره به اینکه دشمن با شائبه افکنی به دنبال تغییر فکر مردم است گفت: حضور بسیجیان در عرصه های مختلف می تواند نقشه شوم دشمنان را خنثی کند.

,

گفتنی است در این رزمایش فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولین ادارات و نهادها و اعضای شورای تامین شهرستان حضور داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه