اخبار داغ

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

دولت موضوعات مختلف را به مذاکرات گره نزده است/ فراهم کردن زیرساخت های ارتباطی یکی از اولویت های دولت است

دولت موضوعات مختلف را به مذاکرات گره نزده است/ فراهم کردن زیرساخت های ارتباطی یکی از اولویت های دولت است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت سیزدهم همه موضوعات را به مذاکرات گره نزده است و این را در عمل نیز ثابت کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، عیسی زارع پور در شورای اداری شهرستان های میاندوآب و چهاربرج با بیان اینکه مردم امروز به کار و تلاش نیاز دارند، اظهار کرد: دولت علی رغم همه مشکلاتی که به ارث برده است، تمام هم و غم خود را برای خدمت به مردم گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: دولت علی رغم کسری بودجه ای که داشت، به موفقیت های بی نظیری دست یافته است.

,

وی با اشاره به اینکه بحث مدیریت کرونا، گفت: دولت سیزدهم در نخستین قدم در بحث مدیریت کرونا با قاطعیت وارد میدان شد و با حرکت جهادی در زمینه تامین و تزریق واکسن که بی نظیر بود، قدم بزرگی در راه مدیریت کرونا برداشت.

,

زارع پو با تاکید بر اینکه هر کجا مردم پای کار بوده اند، شاهد موفقت بوده ایم، تصریح کرد: هرجا مردم پای کار آمده و همراه بوده اند؛ مشکلات حل شده است و این موضوع را بارها دیده ایم و تجربه کرده ایم.

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امروز فروش نفت افزایش یافته و در بحث سیاست خارجی نیز شاهد موفقیت هستیم، اظهار کرد: دولت سیزدهم همه موضوعات را به مذاکرات گره نزده است و این را در عمل نیز ثابت کرده ایم.

,

وی در ادامه با سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت اشاره کرد و گفت:این سفرها با برنامه و طرح ریزی قبلی انجام می گیرد و در دور اول سفرها که رو به اتمام است به دنبال اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام بوده و در دور بعدی سفرها پروژه های جدید را در دستور کار قرار خواهیم داد.

,

زارع پور افزود: آقای رئیسی گفته اند که رئیس جمهور همه ملت ایران هستند و این را نیز در عمل با سفرهای استانی و در بین مردم بودن خود نشان داده اند.

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اقدامات مثبت دولت و شخص رئیس جمهور سبب امید آفرینی در بین مردم شده است، تصریح کرد: هیچ کس جرات اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ها و جراحی بزرگ اقتصادی را نداشت ولی دولت صادق الوعد، شجاع  و جسور نشان داد که برای تصمیمات بزرگ به نفع مردم آماده است.

,

وی با بیان اینکه الحمدالله مردم نیز به خوبی به ثمرات مثبت این طرح آشنا شده اند، گفت: عده ای که با اجرای این طرح، منفعت آنها به خطر افتاده است، به دنبال تلخ کامی مردم بودند ولی مردم ما هوشیاری و آگاهی خود را نشان دادند.

,

زارع پور تصریح کرد: با اجرای این طرح، دولت به هدفش که اجرای عدالت و حذف رانت و مبارزه با فساد است،  نزدیک شد.

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه به اقدامات انجام گرفته در حوزه وزارت متبوعش اشاره و اظهار کرد: امروز زندگی همه ما به ارتباطات گره خورده است و لذا فراهم کردن زیرساخت های پرظرفیت یکی از اولویت های دولت است.

,

وی افزود: دولت به دنبال راه اندازی فیبرنوری پرسرعت کسب و کار و مشاغل و منازل است و این کار نیز شروع شده است.

,

زارع پور با اشاره به تشکیل شورای عالی فضایی کشور پس از ۱۰ سال، تصریح کرد: امروز ماهواره برهای ما به نماد غرور و پیشرفت و اقتدار تبدیل شده اند و در اوج تحریم ها و سختی ها توانسته ایم به پیشرفته ترین فناوری دست پیدا کنیم و جز ۱۰ کشور جهان هستیم که ماهواره بر می سازیم.

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه باید امیدبخشی به جامعه در اولویت همه بوده و نکات امیدبخش به مردم گفته شود، گفت: عده ای هستند که هدف آنها پمپاژ ناامیدی است ولی مردم بدانند که دولت با تمام توان به دنبال حل ریشه ای مشکلات در عرصه های مختلف است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه