اخبار داغ

دیگر نیازی به امثال من نخواهد بود؛

معروف: صحبت‌ها درباره باندبازی در تیم ملی والیبال درست نیست/ خنده‌دار است که یک بازیکن مافیا درست کند!

معروف: صحبت‌ها درباره باندبازی در تیم ملی والیبال درست نیست/ خنده‌دار است که یک بازیکن مافیا درست کند!
کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: خیلی خیلی خنده‌دار است که یک بازیکن در تیم ملی چنان قدرتی داشته باشد که باند بازی کند و مافیا داشته باشد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ میرسعید معروف، کاپیتان تیم والیبال پیکان پس از قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: مشکل خاصی نبود و فقط می‌خواستم از رسانه‌ها دور باشم، واقعیت این است که از تیم ملی والیبال همیشه توقعات بالایی وجود داشته و بار سنگین این توقعات روی دوش بازیکنان قدیمی بوده. تیم ملی والیبال ایران همان قدر که طرفدار دارد، به همان اندازه هم دشمن دارد.

,

وی در ادامه بیان داشت: برای آن که از حاشیه‌ها دور باشم از رسانه‌ها فاصله گرفتم، نمی‌خواستم از نظر روحی و روانی درگیر حاشیه‌ شوم و از این دور بودن نتیجه مثبتی هم گرفتم. درست است که از تیم ملی خداحافظی کردم اما این به معنای خداحافظی از والیبال نیست و ممکن است تا چند سال آینده در تیم‌های مختلف از جمله تیم‌های ایرانی به بازی ادامه دهم. 

,

معروف درباره مهاجرت برخی از ورزشکاران عنوان داشت: آن‌هایی که ایران را ترک کردند پس از مدتی از این کار پشیمان شدند، این که شما بخواهید برای کشوری دیگر بازی کنید کار سختی است اما نباید به این مساله زیاد پرداخت چراکه تعداد آن‌هایی که از ایران رفته‌اند بسیار کم هستند. یکی از مشکلات امروز ما معضلات مالی است که امیدوارم به زودی حل شود. 

,

ستاره دنیای والیبال تصریح داشت:  هیچ مشکلی برای ورود و حضور در ایران نداشتم اما به خاطر کرونا شرایطی پیش آمد که از ایران دور ماندم. در مرحله بعد هم تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفتم اما همیشه هستم. مدت‌ها بود روی این قضیه فکر کرده بودم و خداحافظی از تیم ملی به نظرم کاملاً منطقی بود. هدفم این بود که بعد از المپیک این کار را انجام دهم چرا که نسل بعدی والیبال ایران، نسل خوبی است و باید از آنها حمایت شود. آنها حتی ممکن است بهتر از نسل‌های قبلی هم نتیجه بگیرند و دیگر نیازی به سعید معروف نخواهد بود.

,
معروف در مورد قهرمانی پیکان در مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا گفت: تیمی که وارد فینال می‌شود ۵۰ درصد شانس قهرمانی دارد، می‌دانستیم بازی سختی پیش روی ما خواهد بود و با آمادگی در دیدار پایانی ظاهر شدیم و خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم. در این چند سال پاسورهای دوم در تیم ملی تغییرات زیادی داشتند. مهدی مهدوی، فرهاد سال افزون، طاهر وادی و جواد کریمی به عنوان پاسور دوم در تیم ملی حضور داشتند.
,
 
,
ستاره والیبال ایران اذعان داشت: در حال حاضر نیز بیشتر توجهات به جواد کریمی است. در حال حاضر نسل خوبی داریم و باید دید فدراسیون چه برنامه‌ای برای آنها دارند. اگر حمایت‌ها از نسل فعلی صورت نگیرد، باید چند سالی افت والیبال را تحمل کنیم و این مساله نیازمند دقت و برنامه‌ریزی است. من در مصاحبه با سایت فدراسیون جهانی، مهم‌ترین دستاورد والیبال ایران را اشتیاق و علاقه مردم به این رشته عنوان کردم، در ایران از کودک ۵ ساله تا پیرزن ۸۰ ساله به والیبال علاقه‌مند هستند.
,
 
,
وی همچنین خاطرنشان ساخت: والیبال در کشور ما در مسیر درست و سلامتی قرار دارد. تیم ما آن قدر سالم فعالیت کرد که این انرژی مثبت از تلویزیون به مردم انتقال داده شد. خیلی خیلی خنده‌دار است که یک بازیکن در تیم ملی چنان قدرتی داشته باشد که باند بازی کند و مافیا داشته باشد و حرف‌هایی که بعضا در مورد باندبازی در تیم ملی شنیده می‌شود، درست نیست.
,
 
,
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال در پایان گفت: هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی از دوری خانواده خود گلایه و شکایت نکردند این در حالی است که بازیکنان ملی‌پوش ایران برخلاف سایر کشورهای دنیا حقوقی بابت حضور در تیم ملی نمی‌گیرند. ما با سلامت کامل کار کردیم و کسانی که این شایعات را ساختند به خدایی می‌سپارم که شاهد کار ما بوده. ما سالم‌ترین تیم ملی را داشتیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه