اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

تورم نباید دامنگیر کالاهای غیرمشمول ارز ترجیحی در بازار شود/ طرح یارانه مردمی با عدم نظارت بر قیمت‌ها شکست می‌خورد

تورم نباید دامنگیر کالاهای غیرمشمول ارز ترجیحی در بازار شود/ طرح یارانه مردمی با عدم نظارت بر قیمت‌ها شکست می‌خورد
علیرضا عباسی گفت: کالایی که هیچ ارتباطی با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی ندارد نباید با تورم مواجه شود و دولت باید نظارت خود را جدی‌تر کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عباسی نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس درباره تورم کالاها همزمان با توزع عادلانه یارانه ها، در گفت‌وگو با تیتریک، گفت: وزیر کشاورزی را به کمیسیون مربوطه مجلس درباره این موضوع دعوت کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
عباسی افزود: اگر قیمت کالایی متاثر از ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی تغییر کرده است باید مد نظر وزارت جهاد کشاورزی باشد اما کالایی که هیچ ارتباطی با ارز ترجیحی ندارد نباید با تورم مواجه شود و دولت باید نظارت خود را جدی تر کند.
,
 
,
وی اظهار داشت: تعزیرات باید محکم پای کار مقابله با گرانفروشی بیاید زیرا اگر کالایی ارتباط با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی ندارد و صرف اینکه سایر کالاها گران شده با تورم همراه شود قابل پذیرش نیست و این موضوع را هم از دولت درخواست کرده ایم.
,
 
,
عباسی با طرح این سوال که باید مشخص شود سقف گران شدن کالاها چقدر است، تصریح کرد: سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده باید وارد عمل شود تا به جای تورم و گرانفروشی تغییرات واقعی در قیمت کالاها را در بازار شاهد باشیم.
,
 
,
نماینده مردم کرج در مجلس در خاتمه خاطرنشان داشت: اگر نظارت جدی بر قیمت کالاها در بخش های مختلف وجود نداشته باشد یا کمرنگ شود طرح توزیع عادلانه یارانه ها با شکست مواجه خواهد شد، موضوعی که خواستار آن نیستیم.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه