اخبار داغ

دعوت یک گروه جهادی از وریا غفوری برای محرومیت‌زدایی؛ نشان دهید که طرح مشکلات شعاری نیست

دعوت یک گروه جهادی از وریا غفوری برای محرومیت‌زدایی؛ نشان دهید که طرح مشکلات شعاری نیست
یک گروه جهادی از کاپیتان استقلال برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم دعوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال بعد از پایان بازی تیمش با فولاد در خوزستان و مسجل شدن قهرمانی تیمش در مصاحبه پایان بازی مدعی شد که با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، در حال حاضر به فوتبال فکر نمی کند و فوتبال اولویت او نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در این مصاحبه گفت: «وقتی پای مشکلات مردم کشورم وسط می‌آید، نمی‌توانم نسبت به موضوعات اجتماعی ساکت بمانم» تا با این جمله معترضه نقد خود را نسبت به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم ابراز کند. مصاحبه های که بازتاب فراوانی داشت و هیاهوی فراوانی را موجب شد و برخی از جریانات نیز از مصاحبه کاپیتان استقلال به شدت استقبال کردند.

,

برخی از نهادهای مدنی نیز خواستار اقدام بیشتر و عملی تر این ستاره ورزشی بودند.

,

در همین راستا و برای پاسخ به مطالبات مردمی، گروه جهادی فلق در دعوتی رسمی از وریا غفوری، خواسته که با حضور در مناطق محروم سیستان و بلوچستان ضمن عمل به مسئولیت اجتماعی، به محرومیت‌زدایی بپردازد.

,

این گروه جهادی از کاپیتان استقلال درخواست کرده در راستای صحبتهای خود، اقدامی عملی و گامی کوچک در جهت حل مشکلات مردم بردارد.

,

در این دعوت‌نامه آمده: «درصورتی‌که بیان مشکلات توسط شما صرفا شعاری نمی‌باشد، در برنامه آینده این گروه جهادی حضور به عمل رسانید.»

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه