اخبار داغ

مکاتبه با دادستانی انجام شد؛

مرگ در کمین ۱۰۰ هکتار درخت کاج در کرج/ طرح ناکام جلوگیری از ورود ریزگردها!

مرگ در کمین ۱۰۰ هکتار درخت کاج در کرج/ طرح ناکام جلوگیری از ورود ریزگردها!
سال ۹۷ توافقی بین سازمان صدا و سیما و سازمان سیما منظر شهرداری کرج صورت گرفت تا در ۱۰۰ هکتار از اراضی قزلحصار درخت کاج کاشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ۳ سال پیش بود که در یکی از ایستگاه های رادیویی قزلحصار کرج درخت های کاج کاشته شد اما پس از آن مورد بی مهری قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سال ۹۷ توافقی بین سازمان صدا و سیما و سازمان سیما منظر شهرداری کرج صورت گرفت تا در ۱۰۰ هکتار از اراضی منطقه مذکور درخت کاج کاشته شود. 
,
سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج درباره این موضوع می گوید؛ هدف ما جلوگیری از ورود ریزگردها به کرج و پاکسازی هوا بود.
,
حمیدرضا عبدالله پور به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ شهرداری در قالب تفاهم نامه ای با مرکز ماهواره ای صدا و سیما در منطقه چهارباغ فضای سبز ایجاد کرد.
,
وی با اشاره به اینکه زمین متعلق به صدا و سیما است، افزود: شهرداری کرج تا ۳ سال پس از کاشت درختان کاج یعنی از ۸ فروردین ۹۸ نگهداری را بر عهده گرفت. 
,
عبدالله پور اظهار داشت: سال گذشته مکاتبه ای با مدیریت ماهواره ای صدا و سیما انجام شد اما به اما به نامه شهرداری پاسخی داده نشد.
,
به گفته وی از ورود نیروهای شهرداری کرج برای آبیاری منطقه مذکور جلوگیری شد در نتیجه مکاتبه ای با دادستان در راستای تعیین تکلیف موضوع صورت گرفت. 
,
متاسفانه نامه ها و درخواست مجوزهای ورود شهرداری پاسخ داده نشد اگر چه در مناقصه امسال برای حفظ و نگهداری مجموعه مذکور برنامه داریم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه