اخبار داغ

معاون برنامه‌ریزی علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد؛

اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار به ۸ خانه بهداشت از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی

اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار به ۸ خانه بهداشت از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی
حسن براتی‌زاده از تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی به هشت خانه بهداشت از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: با اختصاص این اعتبارات، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از خانه‌های بهداشت برج، شاه اجاقی، گزآباد، قزل قلعه بالا، سرخسوهاشم، هنامه و قسطی معاون خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسن براتی‌زاده، معاون توسعه مدیریت، منابع‌ و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: خانه بهداشت روستای بیدک با متراژ ۷۵ مترمربع با مشارکت دانشگاه و مجمع خیرین سلامت استان آغاز شده است، اما این پروژه به علت کمبود اعتبار در مرحله سفت‌کاری متوقف شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده، اعتبار جدید به میزان 2.5 میلیارد ریال به این پروژه تخصیص یافت، گفت: با هماهنگی مجمع خیران و نظارت دفتر فنی دانشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد تسریع در روند اجرای پروژه و بهره برداری آن باشیم.

,

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این بازدید توصیه‌های لازم‌الاجرا در راستای مرتفع شدن موانع و مشکلات موجود ارائه داد تا با تحقق این امر، شرایط مساعد برای تسریع در روند اجرایی پروژه فراهم شود.

,

براتی‌زاده همچنین از تخصیص اعتبار 50 میلیارد ریالی به هشت خانه بهداشت از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی خبر داد و افزود: با اختصاص این اعتبارات، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از خانه‌های بهداشت برج، شاه اجاقی، گزآباد، قزل قلعه بالا، سرخسوهاشم، هنامه و قسطی معاون خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه