اخبار داغ

سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

سپاهان نایب‌قهرمان لیگ برتر فوتبال می‌شود

سپاهان نایب‌قهرمان لیگ برتر فوتبال می‌شود
حسین چرخابی با بیان اینکه به نایب‌قهرمانی سپاهان در لیگ برتر امیدوارم، گفت: با لغزش احتمالی پرسپولیس تیم نویدکیا دوم می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین چرخابی، سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با بررسی عملکرد تیم فوتبال سپاهان اصفهان در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: سپاهان فصل گذشته در رده دوم لیگ برتر قرار گرفت و در جام حذفی هم مانند امسال با شکست مقابل رقیب خود کنار رفت.

وی اضافه کرد: سپاهان به لحاظ بازیکن در سطح بسیار بالایی قرار داشت و در صورتی که بازیکنان داخل زمین با مصدومیت و محرومیت مواجه می‌شدند کادرفنی کاسه «چه کنم» دست نمی‌گرفتند و نفرات جایگزین خوبی داشتند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان کرد: کادرفنی سپاهان اصفهان نیز بسیار قوی بود و نویدکیا به لحاظ مدیریت بازیکنان و کوچینگ کاری کرد کارستان و یکی از مزیت‌های این مربی آن بود که وارد حواشی نشد و علیه داوری و بازیکنان حریف و بازیکنان خودی حرفی بر زبان نیاورد و احیاناً مقصر شکست‌ها را زمین و هوا و داور قلمداد نکرد.

چرخابی تبیین کرد: تیم فوتبال سپاهان اصفهان به لحاظ فنی از دفاع گرفته تا تدارک دفاع، آغاز و تدارک حمله، شروع مجدد و چگونگی ایستادگی مقابل حریف و دفاع کردن بسیار خوب کار کرد و مقابل تیم‌ها با تاکتیک بازی کرد.

وی در ادامه توضیح داد: نقاط قوت نویدکیا بر نقاط منفی او می‌چربد و باید در کنار محرم مربی خوب خارجی قرار گیرد تا این تیم در آینده با تفکرات حرفه‌ای به قهرمانی برسد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره اینکه آیا سپاهان قادر به قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر است؟ تبیین کرد: نویدکیا باید از اکنون لیست نفرات مدنظر خود را به باشگاه اعلام کند و باشگاه درصدد جذب بازیکنان جدید برآید.

چرخابی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به نایب قهرمانی سپاهان در فصل جاری لیگ برتر هستید؟ گفت: سپاهان باید بدون در نظر گرفتن نتایج تیم پرسپولیس حداکثر امتیازات را کسب کند و با لغزش احتمالی تیم پرسپولیس، سپاهان به رتبه دومی می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه