اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر:

یزد ۱۳۴ شهید روحانی دارد/ شهید «برهان» شهید شاخص روحانی یزد

یزد ۱۳۴ شهید روحانی دارد/ شهید «برهان» شهید شاخص روحانی یزد
حجت الاسلام کریم بیگی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد گفت: استان یزد در طول دفاع مقدس و حوادث مختلف ۱۳۴ شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار یزدرسا، حجت الاسلام کاظم کریم بیگی، پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری یادواره شهدای روحانی استان یزد که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور، چهارم خرداد ماه در قم برگزار می شود و آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان سخنران این مراسم خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا قبل از برگزاری کنگره، افزود: یادواره شهدای روحانی استان یزد نیز چندی پیش برگزار شد.

,

کریم بیگی ادامه داد: استان یزد ۱۳۴ شهید روحانی دارد که ۱۲۳ شهید روحانی بسیجی و ۱۱ شهید روحانی پاسدار، ۲۷ شهید متاهل، ۴۲ شهید ملبس و ۲۸ شهید روحانی نیز از فرماندهان جنگ بوده اند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر عنوان کرد: سه شهید روحانی، شهید ترور هستند و ۱۶ شهید روحانی نیز از شهدای غواص به شمار می روند.

,

کریم بیگی بیان کرد: سه نفر از شهدای روحانی نیز شهید جاویدالاثر هستند و ۴۴ نفر نیز شهید تفحص هستند.وی با اشاره به اینکه استان یزد دو شهید روحانی مکه و منا دارد، افزود: شهید حجت الاسلام برهان، شهید شاخص این عرصه است و هم خود شهید و هم پدر شهید است.گفتنی است؛ استان یزد ۴ هزار شهید در دوره های مختلف از مبارزات انقلاب تا جنگ تحمیلی و پس از آن، تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه