اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی:

قوه قضاییه معیار سلامت جامعه است/ همراهی با دولت در طرح توزیع مردمی و عادلانه یارانه‌ها

قوه قضاییه معیار سلامت جامعه است/ همراهی با دولت در طرح توزیع مردمی و عادلانه یارانه‌ها
قناعت گفت: قوه قضاییه در مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها با اقتدار در کنار قوه مجریه قرار گرفت و طبق نظر سران قوا باید از همه جوانب به این حرکت بزرگ کمک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جواد قناعت امروز در آیین تکریم و‌ معارفه رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: از همکاران مرجع قضایی استان خراسان جنوبی به جهت همکاری و همراهی بسیارخوب با مجموعه دولت به ویژه دادستان مرکز استان حجت الاسلام نسائی در موضوعات مختلف به ویژه طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها قدردانی می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه قوه قضاییه در دوره جدید به دنبال تحقق تحول در چارچوب اصول اسلام و قرآن است، گفت: سلامت قوه قضاییه معیار سلامت جامعه است.

,

وی ادامه داد: در دوره آیت الله رئیسی و حجت الاسلام محسنی اژه ای شاهد حرکت رو به رشد و تحولی در قوه قضاییه هستیم.

,

قناعت با اشاره به اینکه سرعت و استحکام قوه قضاییه باعث سلامت همه بخش های نظام خواهد بود، افزود: قوه قضاییه نبض دستگاه های اداری و وضعیت عمومی کشور است و به فرموده امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب قوه قضاییه مظهر و میزان و مبنای عدالت در کشور است.

,

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه تحقق اهداف نظام به کارآمدی قوه قضایبه بستگی دارد، عنوان کرد: اگر تشنه عدالت هستیم تحقق آن با سلامت و کارآمدی و دفاع شجاعانه از وظایف اصلی قوه قضاییه است که در دوره ریاست حجت الاسلام محسنی اژه ای شاهد تحقق آن هستیم.

,

وی با بیان اینکه قوه قضاییه در ایجاد امنیت فضای کسب و کار و فعالیت های اقتصادی برای کمک به قوه مجریه تاکنون به خوبی عمل کرده است، گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، قوه قضاییه باید مامن و ملجا ضعفا و ایجاد امید در جامعه باشد که در دوره جدید محقق شده است.

,

قناعت بیان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی و جنگ شناختی و ادراکی و بمباران مسموم نظام سلطه، نقادی ها در کشور زیاد شده و اگر در چارچوب مشخص و برای ایجاد امید و شتاب در کشور باشد مورد تایید است و هر نقدی که خروجی آن امید را در مردم ایجاد کند منطقی و مورد تاکید و انتظار خواهد بود.

,

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه قوه قضاییه در مردمی سازی و توزیع عادلانه  یارانه ها  با اقتدار در کنار قوه مجریه قرار گرفته و طبق نظر سران قوا باید از همه جوانب به این حرکت بزرگ کمک کرد، افزود: این همراهی و همدلی باعث امنیت خاطر مردم شده و در صورت احتکار و تخطی قوه قضاییه در کنار دولت و مردم است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین افتخار قوه قضاییه این است که به خوبی در مقابل اقویا و زورگویان ایستاده و برخورد کرده و اکنون شاهد برخورد با مفسدان دانه درشت هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه