اخبار داغ

دستان خالی اراکی‌ها از سامانه «بازرگام»؛

۳ کالا از مجموعه ۱۳ قلم کالا در سامانه «بازرگام» اراک عرضه می شود

۳ کالا از مجموعه ۱۳ قلم کالا در سامانه «بازرگام» اراک عرضه می شود
در حال حاضر در شهر اراک از مجموعه ۱۳ قلم کالا که در سامانه «بازرگام» عرضه می شود تنها سه کالا برای خرید آنلاین در دسترس قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ عرضه کالا‌های اساسی اینترنتی با نرخ مصوب از ۱۸ بهمن سال گذشته از طریق سامانه اینترنتی «بازارگام» bazargam.com در کشور آغازشده و از اسفندماه همان سال نیز نام شهر اراک هم در لیست شهر‌های ارائه‌کننده کالا قرارگرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

در ابتدا آغاز به کار سامانه در شهر اراک برخلاف دیگر شهرهای کشور این سامانه کالایی برای عرضه نداشت تا این که به مرور شرایط بهتر شد و تعدادی از کالاهای تنظیم بازاری عرضه شد.

,

بازرگام که عامل توزیع آنلاین محصولات تنظیم بازار در کشور، با نظارت سازمان تعاون روستایی به شمار می رود و مردم انتظار داشتند اقلام اساسی مثل تخم مرغ، گوشت، روغن و برنج نیز از این طریق عرضه شود.

,

در شرایطی که بنا بود در راستای کاهش التهاب بازار بسیاری از محصولات تنظیم بازار کشور از درگاه اینترنتی بازرگام عرضه شود ولی بسیاری از محصولات در «بازرگام» (صفحه اراک)  https://arak.bazargam.com/Home/ موجود نیست.

,

, ,

در حال حاضر در شهر اراک اما از مجموعه ۱۳ قلم کالا که از این سایت عرضه می شود تنها سه کالا برای خرید آنلاین در دسترس قرار دارد.

,

این در حالی است که پیش از این و با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها به منظور تنظیم بازار و تامین اقلام ضروری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به تامین اقلام مورد نیاز مردم از طریق بازرگام تاکید داشت.

,

همچنین برخی از محصولاتی از جمله میوه و صیفی جات هم که در این سامانه عرضه می شوند قیمت های بالای نسبت به مغازه های سطح شهر دارند.

,

, ,

پیگیری های ما در این زمینه ادامه دارد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه