اخبار داغ

راوی دفاع مقدس، گفت:

سوم خرداد الگوی مقاومت ملت ایران در برابر هرگونه تهاجم از سوی دشمنان است

سوم خرداد الگوی مقاومت ملت ایران در برابر هرگونه تهاجم از سوی دشمنان است
قربانزاده گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و الگوی مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر تهاجم دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود قربانزاده راوی دفاع مقدس در رشتخوار با گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان در گفت و گو با  صبح توس؛ گفت: امروز سوم خرداد یک افتخار بزرگ در تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی ما است، وقتی بندگان خدا در مسیر خداوند متعال قرار می‌گیرند و در صحنه‌های مختلف شرکت و با دشمن می‌جنگند، کاری می‌کنند که ظلم  و ستم دشمنان همواره به خودشانان بازگردد، این بدان معنا است که بندگان خدا عامل آزادی خرمشهر قهرمان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صبح توس,


وی در ادامه با تاکید بر اینکه حفظ و حراست از آب و خاک و ناموس یکی از اولویت های مهم در هر کشور اسلامی است، اظهار داشت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و الگوی مقاومت مردم ایران اسلامی است.

راوی دفاع مقدس در رشتخوار یادآور شد: هر کجایی که دشمن قصد نفوذ به کشور ما را داشت و در این رابطه برنامه ریزی کرده بود، نیاز وطن به حضور جوانان انقلابی در آن صحنه بود، امروز بهترین الگو برای جوانان کشور ما آن جوانانی هستند، که در طول دوران دفاع مقدس کارهای بزرگی را از خود به یادگار گذاشتند.

آزاد سازی خرمشهر با ایمان و اعتقاد قلبی جوانان مومن با حداقل نیروها و امکانات رقم خورد

,
,
,
,
,
, آزاد سازی خرمشهر با ایمان و اعتقاد قلبی جوانان مومن با حداقل نیروها و امکانات رقم خورد,

وی با اشاره به اینکه آزاد سازی خرمشهر به اذن خداوند متعال تنها با ایمان و اعتقاد قلبی جوانان مومن با حداقل نیروها و امکانات رقم خورد، اذعان داشت: عقده حقارت صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق ” از قرار داد ۱۹۷۵ الجزایر بالاخره؛ منجربه حمله تمام عیار و شروع جنگی نابرابر از جنوب و شمال ؛ غرب کشور شد، تا به گمان خود یک جوری بتواند، سر دار قادسیه بودن را به رخ کشور های مرتجع عرب خلیج فارس بکشاند.

,

قربانزاده در ادامه افزود: با حمله عراق در۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ بنا به به دلایلی خرمشهر به اشغال نیرو های بعثی عراق درآمد، تا جایی که اسم این منطقه را عوض و محمره نامگذاری کردند ؛ و به درب و دیوارش نوشته بودن آمده ایم تا بمانیم ؛ اما با لطف خدا و فرمان مخلوق خدا بزرگ معمار و معیار انقلاب حضرت امام خمینی و جانفشانی های رزمندگان ” و مغز طراح جوان جنگ حسن باقری سرانجام در ۳ / خرداد ماه سال ۱۳۶۱خرمشهر قهرمان بعد از قریب ۵۷۶ روز سر انجام آزاد شد.

این راوی دفاع مقدس در پایان با تاکید بر کمک و همراهی مردم در شرایط سخت تحریم کشور، اذعان داشت: امروز ما باید با سبک زندگی اسلامی اجازه جولان و نفوذ غرب را در کشور ندهیم و اجازه بستر سازی و سوء استفاده از آن ها را در این بستر بگیریم ، امروزدشمن با نفوذی که در بستر فضای مجازی ایجاد میکند، به دنبال رواج مصرف‌گرایی و اشرافگرایی است، امروز قطعاً یکی از راه‌های پیشرفت ما این است که سبک زندگی ما اسلامی باشد.

انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه