اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید استان مطرح کرد؛

عملیات حاج عمران نمادی از مقاومت و ایثار فرزندان لرستان

عملیات حاج عمران نمادی از مقاومت و ایثار فرزندان لرستان
هاشمی گفت: عملیات حاج عمران نمادی از مقاومت، ایثار، از جان گذشتگی و فداکاری فرزندان دیار لرستان بود که در این عملیات ۳۰۰ نفر از رزمندگان استان به شهادت رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام هبت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به دوم خرداد سالروز عملیات حاج عمران، اظهار داشت: روزهای اواخر اردیبهشت ماه و اوایل خرداد، بزرگترین حوادث دوران هشت سال دفاع مقدس رقم خورد به طوری که عملیات حاج عمران و حماسه سوم خرداد، حوادث فراموش نشدنی در تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: عملیات حاج عمران نمادی از مقاومت، ایثار، از جان گذشتگی و فداکاری فرزندان دیار لرستان بود که در این عملیات ۳۰۰ نفر از رزمندگان استان به شهادت رسیدند.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تصریح کرد: حضور رزمندگان در عملیات حاج عمران و مقاومت و ایستادگی آنها سبب شد تا توطئه های دشمن خنثی و دشمن به عقب رانده شود که رزمندگان بدون خستگی تا شکست دشمن ایستادند و در نهایت به پیروزی رسیدند.

,

هاشمی بیان کرد: به همین مناسبت امروز علاوه بر غبار روبی گلزار شهدا، شعار سلام فرمانده توسط ۳۰۰ نفر از دانش آموزان به یاد ۳۰۰ نفر از شهدای عملیات حاج عمران اجرا می شود.

,

وی همچنین سوم خرداد را بزرگترین حماسه دفاع مقدس برشمرد و گفت: بزرگترین مشیت و مقدرات الهی رقم خورد تا جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب در این فتح بزرگ، تصویب شود.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر فقط نماد فتح یک شهر نبود بلکه فتح قله‌های صبوری، ایثار و تثبیت جوانمردی فرزندان این سرزمین بود که برای دفاع از وطن تا پای جان ایستادند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه