اخبار داغ

سرپرست شهرداری شهرکرد؛

آغاز عملیات نخاله‌برداری و آواربرداری در شهرکرد

آغاز عملیات نخاله‌برداری و آواربرداری در شهرکرد
عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: با هدف پاکسازی و زیباسازی شهر، عملیات نخاله‌برداری و آواربرداری از منظریه آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد در حاشیه مانور آواربرداری و نخاله‌برداری دستگاه‌های اجرایی اظهارداشت: حسب دستور استاندار محترم مبنی بر پاکسازی و نخاله برداری شهر به ویژه شهرک منظریه و به منظور بهبود سیمای شهر و جلب رضایت شهروندان مانور آوار برداری و نخاله‌برداری توسط ماشین‌آلات دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی افزود: عملیات اجرایی نخاله‌برداری و آواربرداری با استفاده از دستگاه‌های لودر، کامیون، گریدر و ... آغاز و پاکسازی و نخاله‌برداری خیابان‌های اصلی و فرعی و همچنین زمین‌های رها شده انجام می‌شود.
سرپرست شهرداری شهرکرد هدف از اجرای این عملیات را پاکسازی، نظافت معابر و ایجاد محیط سالم و همچنین حفظ بهداشت محیط عنوان و بیان کرد: وجود نخاله‌های ساختمانی در محله‌ها باعث به خطر انداختن بهداشت محیط و سلامت شهروندان می‌شود و همچنین چهره‌ای نامطلوب برای یک محله ایجاد می‌کند.
نجفی ادامه داد: امروز به صورت نمادین عملیات آواربرداری از منظریه آغاز و نخاله‌برداری و پاکسازی دیگر محلات طبق اولویت‌بندی انجام خواهد شد.
وی در پایان از شهروندان خواست تا جهت حفظ بهداشت و جلوگیری از شیوع بیماری‌ها و همچنین حفظ چهره بصری شهر از ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی در خیابان‌ها و زمین‌های رها شده جلوگیری کنند.

,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه