اخبار داغ

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جبهه حق به دلیل عمل‌کردن به تکالیف الهی پیروز میدان است

جبهه حق به دلیل عمل‌کردن به تکالیف الهی پیروز میدان است
سردار فدوی گفت: بیش از ۴۳ سال از عمر انقلاب می‌گذرد و طی این سال‌ها شاهد نبرد دائمی جبهه حق با جبهه باطل هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار علی فدوی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای زن عشایر کشور که در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی که همان اسلام است بیش از ۴۳ سال از عمر انقلاب می گذرد و طی این سالها شاهد نبرد دائمی جبهه حق با جبهه باطل یعنی همان شیطان بزرگ و کسانی که همراه شیطان بودند، هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: نوک حمله حضرت امام(ره)، سردمداران جبهه باطل آمریکا و اسرائیل بود، چه در دوران نهضت اسلامی و مبارزات انقلاب اسلامی و چه در روزهای اول بعد از پیروزی انقلاب، جبهه حق بود به تکالیفی که خدا برایش مشخص کرده بود، عمل کرد پس خدا به وعده خود عمل کرد و پیروزی را از آن جبهه حق نمود.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این عمل کردن به تکالیف الهی که همه افراد حضور داشتند نقشی که بر حسب ظاهر کمتر دیده می شود و به لحاظ حسب واقع، نقش اصلی را دارد نقشی است که زنان و مادران به عهده داشتند، این عامل اساسی بوده است و نمی توان در جامعه ای مردان نقش های خود را عمل کنند و به تکالیف عمل نمایند اما در پشتیبان خود در خانه همسر و مادری نداشته باشند.

,

وی بیان کرد: بانوان طی این سالها ثابت قدم بودند و در دوران دفاع مقدس اصرار داشتند که همسران، پدران و فرزندانشان بتوانند تکالیف الهی را عمل کنند و اگر این زنان نبودند که نقش را ایفا کردند، مردها نمی توانستند به تکالیف خود به این شکل عمل نمایند.

,

سردار فدوی گفت: در طول تاریخ اسلام این اتفاق رخ داده است که زمانی امام جبهه حق معصوم بوده و در حالی که امام معصوم فرمانده جبهه حق بوده اما شکست خورده به دلیل اینکه زنان آن زمان نه تنها پشتیبان مردان نبودند بلکه عاملی شدند که مردان را از جبهه حق بیرون بکشند و وقتی این رخ می دهد که مردان و زنانی از جبهه حق جدا می شوند به ناچار باید در جبهه باطل بروند که رفتند و در روز عاشورا در کربلا جمع شدند و امام معصوم، فرزند رسول خدا(ص)را شهید کردند.

,

وی تصریح کرد: در طول ۴۳ سال که از انقلاب می گذرد می بایست همیشه قدردان زنان، مادران، همسران و دخترانی باشیم که مستمر در این سالها این نقش اساسی خود را ایفا کرده و پشتیبانی نمودند چرا که موکول به زمان خاصی مانند دهه ۶۰ و یا دفاع مقدس نبود که بگوییم شور و شعف در اوایل انقلاب سبب شد بلکه در دهه ۹۰ هم همان نقش را ایفا کردند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در حالی که سال های طولانی از پیروزی انقلاب گذشته بود و خیلی از جوانان، پیروزی انقلاب را ندیده بودند ولی در دامن های پاکی پرورش یافتند که وقتی قرار شد نقش پدران را عمل کنند در دهه ۹۰ عمل کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس در خانه خودمان با دشمن می جنگیدیم اما در دهه ۹۰ در خانه دشمن با دشمن می جنگیم و دورتر از خاک خودمان در میدان نبرد حاضر شدیم که در این میان جوانان همانطور عمل کردند که پدرشان در دفاع مقدس عمل کردند.

,

سردار فدوی با اشاره به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید، تصریح کرد: مهم است انتقال نسل به بهترین وجه و فرهنگ جهاد و شهادت، فرهنگ انقلاب اسلامی به بهترین شکل به نسل بعدی انتقال پیدا کرده است، دشمنان ما امیدوار بوده و هستند که وقتی نسل اولی ها رفتند نسل های بعدی مانند آنها عمل نمی کنند و چقدر اشتباه کردند و نفهمیدند که وعده خدا حق است چرا که وقتی پدران و مادران به تکالیف خود عمل کنند نتیجه در فرزندان آنها بروز پیدا می کند و همانطور عمل می کنند که به گفته رهبری بهتر عمل می نمایند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تعالیم اسلام، آموزه های اسلام و آموزه های قرآن و پیامبر(ص) به ما یاد دادند که باید مطابق با فطرت و خلقت خدایی عمل شود و این در جبهه حق بودن است، در حزب خدا بودن است و نباید انسان، مسلمانان و شیعه فریب شیاطین را بخورند.

,

وی گفت: در آیات قرآن عنوان شده که خدا تضمین کرده که حزب شیطان هیچ وقت پیروز نیست و همه ما باید مراقب باشیم که در جبهه خدا قرار داشته باشیم و اگر اینگونه شود اطمینان قطعی باید باشد که حزب خدا که ما در آن هستیم پیروز است.

,

سردار فدوی بیان کرد: وقتی خدا تضمین کرده، کار بنده خدا کم است و ما باید مراقب باشیم در حزب خدا باشیم و در جبهه حق انقلاب اسلامی هستیم و هر روز که زمان می گذرد طیف وسیعی از عالم می فهمند که جبهه باطل شیطان بزرگ نمی تواند پیروزی به دست آورد و خداوند بر دل و ذهن دشمن می اندازند که اعتراف کنند که نمی توانند و بارها اعتراف کردند که از ایران شکست خوردند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دلدادگان این جبهه وظیفه دارند تکالیفی که خدا سپرده را انجام دهند و اگر در جبهه حق، تکالیفی که به عهده مردم است عمل نشود وعده خدا محقق نمی شود چرا که خود خدا مشخص کرده که اگر این کارها را کنید پیروز هستید.

,

وی عنوان کرد: پیامبر(ص) فرمانده لشکر اسلام بودند اما مردم آن زمان پیامبر را تنها گذاشتند و فقط حضرت علی (ع) کنار ایشان ماندند و بیش از ۹۰ زخم برداشت اما جبهه انقلاب به میزان قابل قبول خدا اطاعت کرده که خدا در همه صحنه های بی شماری که برای شکست ما دشمنان به وجود آورند و در همه نبردها با شکست همراه شدند و با این اطمینان ۴۳ سالی که انقلاب، دلدادگان و مردم پیدا کردند با قوت بیشتر باید به میدان بروند.

,

سردار فدوی تصریح کرد: در جنگ های اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای و در هر جنگی که برقرار است، بعد از حماقتی که در جنگ تحمیلی کرد طی این سالها دشمن جرات نکرده تیری به سمت ما بزند و در عرصه های دیگر می جنگد، در جنگ اقتصادی به شدیدترین شکل جاری است، در جنگ فرهنگی جنگ جاری است و در حجاب و عفاف به شدیدترین وجه ممکن تلاش می کند و در این جنگ خاص این زنان، مادران، خواهران و دختران ما هستند که خط مقدم را بر عهده دارند و می توانند دشمن را با شکست مواجه کنند و مردان پشتیبان این خط مقدم باشند تا جبهه حق انقلاب پیروز شود.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن خیال باطلی دارد که می تواند در این جنگ پیروزی به دست آورد، خداوند فرموده باید در جبهه حق باشید تا پیروز شوید و دشمن خیال خام دارد، در اسپانیا درست است که همه مسلمان بودند ولی فرق اساسی با جبهه حق انقلاب اسلامی دارد آنها اساس و مبنایشان درست نبود و حقی را از حجت خدا بود از بین بردند.

,

وی افزود: وقتی مادران، زنان، همسران و خواهران ما در زمانی که باید گوشه دلشان را به میدان بفرستند و می دانستند وقتی فرزندان خود را می فرستند شهید می شوند بسیار سخت بود اما انجام دادند و حتما در این میدان هم بانوان باید به میدان بیاند و دشمن را شکست دهند.

,

سردار فدوی بیان کرد: در مناطقی مانند لرنشین که بر اصالت های خود در طول تاریخ پافشاری کردند و می کنند، می بایست لرستان و کل مناطق لرنشین زاگرس، زنان ما در این مناطق جلودار و پیشرو همه کشور باشند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: تعداد شهدای زن انقلاب اسلامی خیلی زیاد است و بیش از هفت هزار زن شهیده داریم، همچنین شهدای زن عشایر کشور تعداد قابل توجهی هستند و آنچنان پشتوانه بزرگ و قوی و کارآمدی است که می تواند دنیا را تکان دهد که در برابر این جنگ که خلاف فطرت و خلقت بشر است که شیاطین انجام می دهند برای اینکه بندگان خدا را از راه خدا به در کنند و به راه شیطان بروند، بانوان می توانند نقش موثری داشته باشند.

,

سردار فدوی تصریح کرد: شیطان قسم خورده است که وسوسه کند که انتهایش جهنم است، به حجاب و عفاف باید توجه کرد و وضعیت حجاب در برخی از جاها در شان و شئون ملت نیست و باید زنان سرمنشاء باشند برای اینکه در این جنگ که در خط مقدم هستند پیروز شوند و از مردان بخواهد پشتیبانی کنند.

,

وی گفت: اگر زنان به میدان بیاند و اراده کنند و تصمیم بگیرند که به میدان بیایند، اطمینان قطعی وجود دارد که خداوند پیروزشان کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه