اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خبر داد؛

میزبانی از دو شهید گمنام در میاندورود همزمان با حماسه سوم خرداد

میزبانی از دو شهید گمنام در میاندورود همزمان با حماسه سوم خرداد
جواد کردان از میزبانی دو شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با حماسه سوم خرداد در شهرستان میاندورود خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد کردان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، ما اظهار کرد: همزمان با سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر از دست دژخیمان زمان، شهرستان میاندورود میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.
وی بیان کرد: با استقبال مردم میاندورود از حضور این دو شهید خوشنام و پیشنهادات زیادی که از سوی مردم روستاهای مختلف به ما داده شد در نهایت تصمیم گرفته شد این دو شهید در شهرهای سورک و طبقده و روستاهای چمازتبه، دارابکلا، قندارخیل میاندورود نیز حضور پیدا کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خاطرنشان کرد: ابتدا مراسم زیارت عاشورا با حضور دو شهید خوشنام در ساعت 8 صبح در حسینیه سپاه شهرستان میاندورود با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و سپس در ساعت 9 در دلمرز و 9:30 در چمازتپه و ساعت 10 صبح در شهر طبقده حضور خواهند یافت و مراسم گرامیداشت سوم خرداد با حضور این دو شهید خوشنام برگزار خواهد شد.
کردان تصریح کرد: در ادامه حضور این دو شهید خوشنام در میاندورود مراسمی در روستای دارابکلا در ساعت 12:30 در روستای قندارخیل از ساعت 15:30 برگزار خواهد شد و سپس ساعت 17 در میدان امام حسین ع سورک در جوار سه شهید خوشنام حضور پیدا خواهند کرد.
وی در پایان گفت: امروز ما بیشتر از هر زمان دیگری به شهدا نیازمند و امینت و آرامش امروز خود را مدیون خون این شهدا هستیم و مردم ولایتمدار و شهیدپرور میاندورود با استقبال خود از این دو شهید خوشنام دوباره با آرمان‌های شهدا تجدید عهد می‌کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه