اخبار داغ

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران :

برگزاری یادواره شهدا ریشه در فرهنگ دینی، نبوی و علوی دارد

برگزاری یادواره شهدا ریشه در فرهنگ دینی، نبوی و علوی دارد
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: برگزاری یادواره شهدا ریشه در فرهنگ دینی، نبوی و علوی داشته و آن‌هایی که با فرهنگ شهادت بیگانه‌اند، را آشنا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام صمد بهرامی ظهر امروز در یادواره شهدای روحانیون استان تهران و شهرستان ری که به همت سپاه سیدالشهداء استان و حضرت عبدالعظیم ناحیه ری در آستان شیخ صدوق برگزار شد، اظهار کرد: کوچکترین و ابتدایی‌ترین قدم، وظیفه و رسالت ما در قبال شهدا، تمجید و تجلیل از آنان و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دان, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: گاهی نصب تمثال مبارک یک شهید در میدان شهر، نامگذاری کوچه و خیابان به نام شهید و برپایی یادواره شهدا تمجید و تجلیل از نام شهید و شهادت است.
,
 
,
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا ریشه در فرهنگ دینی، نبوی، علوی و کاروان سراسر پیروز کربلا دارد.
,
 
,
بهرامی تاکید کرد: تجلیل از شهید تجلیل فرد نبوده بلکه تحلیل یک حادثه است، از این‌رو برپایی یادواره شهدا ما را بیمه و آن‌هایی که با فرهنگ شهادت بیگانه‌اند، را آشنا می‌کند.
,
 
,
وی افزود: استان تهران ۱۳۸ شهید روحانی دفاع مقدس دارد که از این تعداد ۳۵ شهید مربوط به شهرستان ری هستند.
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه