اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه:

اقدام دشمن در ترور شهید خدایی مذبوحانه بود/ تلاش‌های دشمن، بی‌نتیجه است

اقدام دشمن در ترور شهید خدایی مذبوحانه بود/ تلاش‌های دشمن، بی‌نتیجه است
سردار فدوی با اشاره به اقدام مذبوحانه دشمن در ترور شهید خدایی گفت: تلاش‌های دشمن، بی‌نتیجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار علی فدوی ظهر امروز در حاشیه برگزاری یادواره شهدای زن عشایر که در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: جبهه حق انقلاب اسلامی وقتی که برپا شد به محض پیروز شدن انقلاب، جبهه باطل شیطان بزرگ و همدستانش اقدامات خود را آغاز کردند و سال های طولانی با انقلاب مبارزه کردند ولی یک پیروزی نمی توانند نام ببرند چرا که طی این سالها پیروز نبوده و جبهه حق پیروز است و خداوند از این جبهه پشتیبانی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: وقتی دشمنان توانمندی خود را به کار گرفته و موفق نشدند اقدام به تلاش مذبوحانه می کنند در حالی که هدف اصلی یک پاسدار، شهادت است و کسی که سالها مجاهدت می کند، شهادت مطلوب و مد نظر اوست و بدا به حال کسانی که در اثر شهید شدن بنده خدا به آنها وعده جهنم داده می شود.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان تلاش هایی کردند که پیروزی نداشتند و این تلاش مذبوحانه مانند ترور را انجام دادند، در واقع دست و پا زدن آنها را نشان می دهد.

,

سردار فدوی با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی گفت: در لرستان و سپاه‌های استان‌های کشور در حال حاضر یکی از اصلی ترین کارها این است که آنچه در جغرافیای منطقه نیاز است انجام شود که ۱۲۵ روستا به سپاه استان واگذار شده که آبرسانی کنند و بعد از این، روستایی بدون آب نباشد.

,

وی بیان کرد: لرستان ۳۰۰ روستای بدون آب دارد و تلاش می شود تا این در دوره های بعدی نباشد و همه روستاها از آب پایدار بهداشتی و سالم برخوردار باشند البته در سراسر کشور پیش بینی می کنیم مقدار پروژه هایی که داریم زودتر انجام شود و استان های زیر ۱۰۰ روستا تا آخر تابستان، استان های زیر ۳۰۰ روستا تا پایان سال و کل پروژها تا آخر سال آینده تمام شود. در مجموع طی چند فاز آبرسانی به ۱۷ هزار روستا انجام می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه