اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

دشمن نمی‌تواند با ترور، ملت ایران را شکست دهد

دشمن نمی‌تواند با ترور، ملت ایران را شکست دهد
سردار کشکولی گفت: دشمنان کور خوانده‌اند که با ترور پاسداران می‌توانند ملت ایران را شکست دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در یادواره شهدای زن عشایر که در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: اگر دشمنان به نقش شهیدان در جامعه واقف بودند، بعد از ۴۳ سال دوباره دست به ترور پاسداران انقلاب نمی زدند، دشمنان ما از احمق ترین افراد هستند که فکر می کنند با ترور پاسداران می توانند انقلاب اسلامی را از پای در آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: شهادت آرزوی ملت ایران و پاسداران است و دشمنان کور خوانده اند که با ترور پاسداران می توانند ملت ایران را شکست دهند بلکه هر روز ملت ایران و جوانان محکم تر در این مسیر گام برمی دارند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: در استان لرستان ۴۹۴ شهیده زن در دوران دفاع مقدس جان خود را تقدیم کردند که از این تعداد ۳۶ شهیده زن عشایر هستند و ۲۹ نفر از شهدای زن استان هم در یک صحنه در حالی که در ستاد پشتیبانی جنگ در حال کمک بودند با بمباران دشمن به شهادت رسیدند.

,

سردار کشکولی عنوان کرد: همه مادران شهدا، همسران و دختران شهدا از فیوضات شهدا بهره مند هستند و در دامان چنین مادرانی، فرزندانی رشید و غیرتمند برخاسته که توانستند در برابر دشمن بایستند. ۲۹ نفر از شهدای زن استان هم در یک صحنه در حالی که در ستاد پشتیبانی جنگ در حال کمک بودند با بمباران دشمن به شهادت رسیدند.

,

سردار کشکولی گفت: همه مادران شهدا، همسران و دختران شهدا از فیوضات شهدا بهره مند هستند و در دامان چنین مادرانی، فرزندانی رشید و غیرتمند برخاسته که توانستند در برابر دشمن بایستند.

,

وی بیان کرد: تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در عملیات حاج عمران با اقشار مختلف مردم حضور داشت و ۲۹۴ شهید را لرستان تقدیم کرد که رشادت این رزمندگان هیچگاه فراموش نمی شود.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به نقش بانوان در عرصه های مختلف، افزود: زنان همواره در همه صحنه های انقلاب حضور داشته و دارند و زنان با ایستادگی در مقابل توطئه و جنگ نرم دشمنان نیز می توانند نقشه های آنها را خنثی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه