اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس:

تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان، قوانین دست‌وپاگیر شرکت‌های دانش‌بنیان را حذف کرد

تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان، قوانین دست‌وپاگیر شرکت‌های دانش‌بنیان را حذف کرد
حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: با تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان، قوانین دست‌وپا گیری که شرکت‌های دانش‌بنیان را گرفتار کرده بود، حذف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به تایید طرح جهش تولید دانش بنیان در شورای نگهبان، اظهار داشت: طرح جهش تولید دانش بنیان  چند نکته مثبت دارد که با تایید شورای نگهبان از آن به عنوان قانون یاد می شود.
وی افزود: ضمن اینکه جایگاه قانونی محکم تری در قانون جهش تولید دانش بنیان به شرکت‌های دانش بنیان داده شده، شرکت‌های خلاقی که در قانون وجود نداشت هم با تصویب قانون مذکور تحت حمایت قانون درآمدند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اکنون شاهد فعال شدن خانه های شرکت‌های خلاق در استان‌ها هستیم.
حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: به دنبال تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان، قوانین دست و پا گیری که شرکت‌های دانش بنیان را گرفتار کرده بود، حذف شد و تسهیلات فراوانی برای آنها درنظر گرفته شد از جمله  اینکه عوارض واردات کالاهایی که مشابه داخلی ندارند، در شرکت‌های دانش بنیان هزینه شود.
وی افزود: پشتیبانی صندوق نوآوری و شکوفایی نیز از جمله امتیازات قانون جهش تولید دانش بنیان است.
حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: با توجه به شعار سال و تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان اکنون باید شاهد حمایت های قانونی از شرکت‌های دانش بنیان باشیم که برای نخستین بار است، چنین اتفاقی می افتد.
وی با بیان اینکه قانون جهش تولید دانش بنیان دارای۲۰ ماده است، افزود: با رفت و برگشت این طرح به شورای نگهبان، ایرادات آن نیز اصلاح شد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه