اخبار داغ

گزارش/

در آرایشگاه‌های زنانه تبریز چه خبر است؟/ از معرفی پزشک زیبایی تا تغییر فرهنگ

در آرایشگاه‌های زنانه تبریز چه خبر است؟/ از معرفی پزشک زیبایی تا تغییر فرهنگ
سالن‌های آرایشی این روزها از نظر فرهنگی وضعیت خوبی ندارند و نظارتی هم بر قیمت و رفتار در این سالن‌ها وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گروه اجتماعی آناج: این روزها آرایشگاه‌های زنانه دیگر محل آرایش و پیرایش نیست و به محافلی تبدیل شده که هم جیب مشتریان را خالی می‌کند و هم با القائات غلط دست به تغییر فرهنگ زنان می‌زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

به عنوان مشتری به دو سالن آرایشی زنانه در ولیعصر سر می‌زنم تا هم از قیمت‌ها با خبر شوم و هم شایعاتی مانند انجام خدمات پزشکی در این سالن‌ها را از نزدیک ببینم.

,

اولین سالن در یکی از خیابان‌های معروف ولیعصر و البته خیابانی پر از سالن‌های آرایشی است؛ لیست قیمت می‌خواهم اما خبری از لیست و قیمت مصوب نیست و هرکسی بر اساس کاری که انجام می‌دهد و بر اساس مشتری قیمت متفاوتی ارائه می‌دهد.

,

یک شب آرایش عروس؛ ۱۰ میلیون تومان

, یک شب آرایش عروس؛ ۱۰ میلیون تومان, یک شب آرایش عروس؛ ۱۰ میلیون تومان,

خدمات زیبایی در این سالن‌ها بسیار گرانتر از آرایشگاه‌های زنانه محلات است و حتی گاها سقفی هم وجود ندارد! به طور مثال خدمات این سالن‌ها‌ از 80 هزار تومان شروع می‌شود تا ده میلیون تومان! یعنی شما برای یک شب آرایش عروس باید ده میلیون تومان پرداخت کنید، البته جالب این است که این سالن‌ها با گذاشتن اسامی مانند آرایش ایتالیایی یا اسپانیایی سعی دارند که شما را قانع کنند که این هزینه مبلغ گزافی نیست!

,

در همین آرایشگاه عروس خانمی به دنبال بهترین شدن در شب عروسی‌اش است و حاضر است هر هزینه‌ای را پرداخت کند اما از غافله عقب نماند. از یکی از متصدیان سالن می‌پرسم که وضع مالی مشتریان خوب است؟ که وی در جواب می‌گوید:" خوب هم نباشد حاضرند از هرجایی که می‌شود پول تهیه کنند تا از دیگران عقب نمانند، البته نام سالن هم مهم است و بسیاری از مشتریان می‌خواهند سالن آرایشی‌شان معروف باشد."

,

وی ادامه می‌دهد:" پنجاه درصد مشتریان ما اتفاقا از قشر متوسط هستند اما برای اینکه از قافله فلان فامیل که وضعش خوب است عقب نمانند، اینجا هستند."

,

تبلیغ پزشکان زیبایی در سالن‌های آرایشی

, تبلیغ پزشکان زیبایی در سالن‌های آرایشی, تبلیغ پزشکان زیبایی در سالن‌های آرایشی,

دومین سالن آرایشی جایی در نزدیکی همین سالن است و به محض ورود از من می‌پرسند که به دنبال خدمات عروس هستم یا خدمات عادی! ظاهرا خدمات عروس متفاوت‌تر از خدمات معمول است و البته هزینه‌هایش گزاف‌تر.

,

جالب است که در این سالن آرایشی با ایراد گذاشتن به ظاهر مشتریان تلاش دارند تا پزشکان زیبایی را به آنها معرفی کنند، پزشکانی که علی الظاهر با این سالن‌ها قرارداد دارند و اتفاقا بسیاری از مشتریان از جمله نوعروسان به سراغ آنها می‌روند.

,

سالن‌های آرایشی این روزها تبدیل به محلی برای تغییر ذائقه و فرهنگ شده است؛ بیشتر سالن‌داران و کارکنان سالن‌ها تلاش دارند که به مشتریان القاء کنند که همه چیز در ظاهر است و باید حتما به تغییر ظاهرشان دست بزنند و عنوان می‌کنند که نباید از قافله مد عقب ماند.

,

نظارت حلقه گمشده‌ای در این صنف است که برخلاف دیگر اصناف نه تنها نظارتی بر قیمت‌های گزاف آنجا وجود دارد و نه نظارتی بر رفتار!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه