اخبار داغ

جانشین سابق فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ مطرح کرد:

ضرورت استفاده از دستاوردهای فتح خرمشهر در تعالی جامعه

ضرورت استفاده از دستاوردهای فتح خرمشهر در تعالی جامعه
جانشین سابق فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: از دستاوردهای سوم خرداد باید برای پیشرفت و توسعه جامعه و تعالی آن بهره برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سیروس صابری جانشین سابق فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: سوم خرداد بدون اتکا به توان داخلی و خودباوری رقم نمی‌خورد. سوم خرداد یک حماسه بود که تا ابد پرتو نورانی آن بر این کشور خواهد تابید و اثرگذار خواهد بود. نباید از یاد برد که در سوم خرداد رزمندگان اسلام چه رشادت‌هایی از خود بروز دادند. دشمن بعثی که به خیال خود درصدد اشغال کامل ایران بود حتی نتوانست شهری مانند خرمشهر را نگه دارد و این نشان داد که ایمان قوی‌تر از ابزار نظامی مانند بمب و موشک و مهمات است و با ایمان می‌توان پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی را متوقف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی افزود: ایمان را باید جدی گرفت، آن اتفاقی که در سوم خرداد رخ داد یک پیروزی نظامی نبود بلکه پیروزی اسلام، پیروزی باور اسلامی و پیروزی مکتب مقاومت در برابر مکتب کفر بود.
,
 
,
این مقام نظامی خاطرنشان کرد: به باور من امروز با تأسی از پیروزی‌های دفاع مقدس و درخشش رزمندگان اسلام در سوم خرداد و فتح خرمشهر، می‌توان بر مشکلات بسیاری مانند مشکلات اقتصادی، مشکلات فرهنگی، مشکلات اجتماعی فائق آمد، لذا از دستاوردهای سوم خرداد باید برای پیشرفت و توسعه جامعه و تعالی آن بهره برد.
,
 
,
صابری معتقد است، جامعه امروز ایران با جامعه زمان جنگ تحمیلی کاملاً متفاوت است. امروز مردم ایران به خود باوری وسیع و عظیم دست پیدا کرده‌اند و توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.
,
 
,
وی در پایان گفت: مردم به این باور رسیده‌اند که باید مقابل توطئه‌های دشمن ایستاد و لذا جامعه ایران به سمت تعالی و پیشرفت در حال حرکت است و در این مسیر دشمن سنگ‌اندازی‌های بسیاری را انجام خواهد داد، اما اگر به همان باورها و به همان آرمان‌های رزمندگان پایبند باشیم، قطعاً پیروزی‌ها و فتوحات بیشتری نصیب ما خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه