اخبار داغ

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس:

خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس با اشاره به اینکه خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است، مفهوم فرمایش مقام معظم رهبری با مضمون خرمشهرهای جدید در راه است، را تبیین کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام اکبر احمدپور، نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر) و فرمایش مقام معظم رهبری با این مضمون که خرمشهرهای جدید در راه است، اظهار کرد: آنچه از فرمایشات مقام معظم رهبری برداشت می‌کنیم نقطه بسیار حساس نسبت بله فراز و فرودهایی است که انقلاب اسلامی با آن مواجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌های استکبار جهانی و پیدا و پنهان علیه نظام جمهوری اسلامی همواره وجود داشته که جنگ تحمیلی یکی از محورهای دشمن استکبار جهانی علیه ملت ایران است.
,
 
,
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: براین اساس خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است و خرمشهر حادثه‌ای بود که در جنگ تحمیلی اتفاق افتاد،؛ اما دشمنی استکبار جهانی هرروز بیشتر شده است.
,
 
,
احمدپور با بیان اینکه دشمن استکبار جهانی هرروز شعله‌ورتر می‌شود، ادامه داد: در این راستا مردم نیاز به حمایت برای مقابله با استکبار جهانی دارند و در نتیجه انواع مقاومت‌ها را به نماد و شکل دیگر در خرمشهر از جمله حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... مشاهده می‌کنیم.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه خرمشهر نماد نظامی بود، متذکر شد: البته نمادهایی هم داریم که نیاز به مقاومت، تحمل و بردباری مردم ایران دارد، بنابراین همواره با دشمنی‌های استکبار جهانی مواجه هستیم و همواره مقابل آن مقاومت کرده‌ایم.
,
 
,
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: هرروز ممکن است استکبار جهانی صفحه جدیدی را برای ما به وجود بیاورد که نیاز به مقاومت دارد.
,
 
,
احمدپور با بیان خاطره‌ای از آزادسازی خرمشهر نیز گفت: به محض اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی اعلام کرد که خرمشهر آزاد شده، در وهله نخست به وجد آمدم و مردم به خیابان‌ها آمده و ابراز شادمانی می‌کردند و این شعف مردم از آزادسازی خرمشهر وصف‌نشدنی بود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه