اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

آیه شریفه "یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ"؛ به دست رزمندگان اسلام‌ در فتح خرمشهر عیان شد

آیه شریفه "یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ"؛ به دست رزمندگان اسلام‌ در فتح خرمشهر عیان شد
امان الله علیمرادی گفت: دست قدرت "یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ" و حقیقت "مَا النَّصْرُ إلّا مِنْ عِندِ الله " به دست رزمندگان اسلام‌ در فتح خرمشهر عیان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفت‌وگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس گفت: خداوند متعال ایران اسلامی و رزمندگان فداکار ما را حمایت کرد و نصر بزرگ خود را در فتح خرمشهر نصیب ما کرد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دست قدرت "یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ" و حقیقت "مَا النَّصْرُ إلّا مِنْ عِندِ الله " به دست رزمندگان اسلام‌ در فتح خرمشهر عیان شد و خداوند متعال رزمندگان را به نشان "ما رَمَیتَ إذْ رَمَیتَ وَ لکنَّ الله رَمی" مفتخر ساخت.

وی ادامه داد: خداوند متعال، ندای الله اکبر را در خرمشهر نواخت و پرچم پر افتخار "لا اله الاالله" را بر فراز آن شهر خرم که به دست جنایتکاران به خون کشیده شد و خونین شهر نام گرفت برافراشت.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی خاطرنشان کرد: تحیت بی حد را بر مجاهدان، کریمان و خردمندان که سبک زندگی اسلامی و رسم اخلاص و بندگی خدا را در این زمانه سر دست گرفتند و به جهانیان نشان دادند، عنایت بفرماید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه