اخبار داغ

فرمانده سپاه استان البرز:

کارزار و خرمشهرِ امروز دولت، جراحی اقتصاد فسادزا و رانتی است/ آورده حذف ارز ترجیحی باید به جای دلال به جیب مردم برود

کارزار و خرمشهرِ امروز دولت، جراحی اقتصاد فسادزا و رانتی است/ آورده حذف ارز ترجیحی باید به جای دلال به جیب مردم برود
سردار علیرضا حیدرنیا گفت: اقتصاد کنونی فسادزا و رانتی است و دلال‌ها از آن سود می‌برند، ما باید این اقتصاد را جراحی کرده و آورده آن را به مردم بدهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز همزمان با سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر را یک کلیدواژه برای جنگ های پیش رو دانست و در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: شرایط سخت اقتصادی  زیبنده مردم خوب ما نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار حیدرنیا افزود: امروز در برخی حوزه ها اعم از نانو تکنولوژی، سلول های بنیادی، موشکی، نظامی و فضایی با گذشت ۴۳ سال از انقلاب در قله پیشرفت قرار داریم اما در زمینه اقتصاد با عقب ماندگی مواجه هستیم.
,
وی اظهار داشت: نگاه انقلابی، جهادی، ما می توانیم و تکیه بر جوانان در زمینه اقتصاد وجود نداشته و نگاه مدیران به بیرون مرزها و دست دشمنان بوده است، اگر ما به تفکر انقلابی برگردیم می توانیم اقتصاد را روی این ریل بیاندازیم.
,
سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی ثمره ناکارآمدی چندساله برخی مدیران است، تصریح کرد: حذف ارز ترجیحی و عادلانه کردن نظام یارانه ها یک جراحی بزرگ اقتصادی است. تداوم روند غلط اقتصادی سال های گذشته ما را در آینده با بحران شدید مواجه می کند.
,
فرمانده سپاه استان البرز  در خاتمه گفت: اقصاد کنونی فساد زا و رانتی است و دلال ها از آن سود می برند، ما باید این اقتصاد را جراحی کرده و آورده آن را به مردم بدهیم، باید کسی که در عرصه اقتصادی تلاش می کند از آن بهره ببرد نه دلال و رانت خوار.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه