اخبار داغ

به والیبالیست متهم اطلاع داده ایم تا دفاعیات خود را مطرح کند

داورزنی: در بین ملی‌پوشان والیبال دوپینگ نداشته‌ایم/ بازنشستگی من؟ تابع تصمیم وزارتخانه هستیم

داورزنی: در بین ملی‌پوشان والیبال دوپینگ نداشته‌ایم/ بازنشستگی من؟ تابع تصمیم وزارتخانه هستیم
رئیس فدراسیون والیبال گفت: در بین ملی‌پوشان والیبال دوپینگ نداشته‌ایم و به والیبالیست متهم اطلاع داده ایم تا دفاعیات خود را مطرح کند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع فوق العاده کمیته ملی المپیک امروز با حضور روسای فدراسیون های ورزشی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال پیش از آغاز مجمع اظهار داشت: برای تعیین تکلیف برگزاری زمان انتخابات قرار بود دبیرکل شورای المپیک آسیا به ایران بیاید اما به علت شرایط جوی این امر میسر نشد اما جلسه به قوت خود باقی‌ست.

,

وی درباره کیفیت مجمع پیش رو و اینکه آیا تعیین تاریخ انتخابات چالش ساز خواهد شد، گفت: بعید بدانم این جلسه چالشی داشته باشد. قرار است تصمیمی مبتنی بر شرایط قعلی گرفته شود تا زمان برگزاری مجمع طوری باشد که به تیم‌ها برای بازی‌های کشورهای اسلامی آسیبی نزند.

,

در مورد مثبت شدن تست دوپینگ یکی از ملی‌پوشان سابق والیبال گفت: این اتفاق معمولا در رشته‌های گروهی کمتر می‌افتد اما از طرفی فداسیون هم شدیدا دنبال می‌کند که در جریان مسابقات برای کنترل سلامت بازیکنان و مسابقات هشدارهای لازم را به بازیکنان بدهند چون گاهی در فرایند بدنسازی یا درمانی از داروهایی استفاده می‌شود که چنین اتفاقاتی می‌افتد.

,

او افزود:‌ از این موضوع ناراحت هستم و پیگیری می‌کنیم تا اقدامات قانونی را انجام بدهیم. از طرفی خوشبختانه در والیبال بین ملی‌پوشان چنین چیزی نداشته‌ایم و گاهی در جریان لیگ برتر یا دسته یک با این موضوع مواجه شده‌ایم. خیلی جاها هم اتفاق افتاده در فرآیند بدنسازی از مکمل یا دارویی استفاده کرده‌اند که در بلندمدت تبدیل به موضوعی شده و در لیگ خود را نشان داده اما اگر بازیکنی که سرمایه ملی ما هستند، اشتباهی مرتکب شود گاهی ناخواسته است.

,

داورزنی ادامه داد: بازیکنان ما به قدری باهوش هستند و نسبت به سلامتی خود توجه دارند که به سمت استفاده از چنین داروهایی نمی‌روند اما متاسفانه چند روز قبل که این خبر را به من اعلام کردند به کسی که نمونه اش مثبت شده بود، اطلاع دادیم که فرآیند بعدی را طی و دفاعیات خود را مطرح کند، فدراسیون پزشکی هم پیگیر باشد تا از چنین اتفاقاتی جلوگیری و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

,

رئیس فدراسیون والیبال همچنین اعلام که این بازیکن از ملی‌پوشان فعلی نیست.

,

داورزنی در مورد بازنشستگی خود و اینکه شنیده شده برای فدراسیون هم سرپرست در نظر گرفته‌اند، گفت: این از بحث‌هایی است که در چند وقت اخیر شایع شده است. این موضوع در سال گذشته هم مطرح شد که نیاز به مجوز دولت دارد. وزارتخانه الان این اقدام را انجام می‌دهد که تا پایان چهار ساله ثبات فدراسیون ادامه پیدا کند. در نهایت تابع تصمیم وزارتخانه هستیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه