اخبار داغ

بنیانگذار یگان زرهی سپاه:

فتح خرمشهر حاصل اراده ملی بود

فتح خرمشهر حاصل اراده ملی بود
بنیانگذار یگان زرهی سپاه گفت:مردم از همه اقشار برای آزاد سازی خرمشهر آمدند، فتح خرمشهر حاصل اراده ملی بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سردار فتح الله جعفری، بنیانگذار زرهی سپاه و رئیس هیئت مدیره مؤسسه شهید باقری در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در ایلام گفت: در عملیات بیت المقدس هر آنچه در توان نیروهای مسلح و مردمی بود، پای کار آمد، در غیر این صورت شکست نیروهای بعثی امکان پذیر نبود. فتح خرمشهر تنها متعلق به نیروهای مسلح نبود بلکه افتخاری برای ملت ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: در این عملیات استعداد نیرویی در جبهه خودی به دو برابر ارتش عراق رسید، بطوریکه ۷۰هزار نفر را برای حمله به دشمن آماده شد.

,

جعفری در ادامه گفت: خرمشهر حاصل اراده ملی بود و علیرغم اینکه دشمن سخت دفاع کرده بود و شهر را به کلی تخریب کرد، اما در نهایت این پیروزی بزرگ رقم خورد.

,

وی بیان داشت: چند تغییر از جمله تغییر در استراتژی، موجب شد تا آن یأس و نامیدی جای خود را به امیدواری بدهد و رزمندگان ایرانی و مردم توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

,

جعفری عنوان کرد: با پیروزی رزمندگان در عملیات فتح المبین، تمامی نگاه‌ها متوجه جبهه جنوبی خوزستان و شهر خرمشهر شد. رزمندگان با شوق و اشتیاق آماده برداشتن آخرین گام برای آزادسازی مناطق اشغالی و اخراج دشمن بعثی از کشور شدند.

,

بنیان گذار یگان زرهی سپاه خاطرنشان کرد: یک ماه پس از پایان عملیات فتح المبین، عملیات بیت المقدس آغاز و رزمندگان پس از یک نبرد سخت و انجام چهار مرحله عملیات توانستند خرمشهر را آزاد کنند، خود را به مرز برسانند و دشمن را از خاک کشورمان بیرون کنند.

,

وی تصریح کرد: این شرایط باعث شد تا عملیات‌های آزادسازی به سرعت انجام شود، پیروزی‌های بزرگ برای رزمندگان به دست آید و کام مردم ایران اسلامی شیرین شود.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه