اخبار داغ

سردار پورجمشیدیان در تبریز:

اولین رزمندگان فتح خرمشهر قهرمانان تبریز بودند/ مسئول کسی نیست که میز بزرگتر داشته باشد

اولین رزمندگان فتح خرمشهر قهرمانان تبریز بودند/ مسئول کسی نیست که میز بزرگتر داشته باشد
آیین اختتامیه همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری، صبح امروز در سالن همایش‌های خاوران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، سردار سرتیپ علی‌اکبر پورجمشیدیان در این مراسم طی سخنانی با اشاره به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد اظهار داشت: قهرمانان تبریز در آزادی خرمشهر نقش چشمگیری داشتند. اولین رزمندگان که وارد خرمشهر شدند بچه های آذربایجان به فرماندهی آقا مهدی باکری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وی افزود: یکی از افتخارات بنده این است که هم سرباز آقا مهدی و هم سرباز حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت بودم.

,

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: در مکتب آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی مسئول کسی نیست که میز بزرگتر و ماشین گران قیمتی داشته باشد بلکه به معنای واقعی باید پاسخگو باشد.

,

حاج قاسم گفت کبوتر حرم نمی خواهم

, حاج قاسم گفت کبوتر حرم نمی خواهم,

وی با بیان اینکه مسئول باید صاحب تشکیلات باشد، افزود: سردار سلیمانی در سوریه گفت کسانی هستند که حکم مسئولیت دارند ولی صاحب تشکیلات نیستند.

,

سردار پورجمشیدیان اضافه کرد: سردار سلیمانی در سوریه گفت کبوتر حرم نمی خواهیم مدافع حرم می خواهیم؛ کسانی بیایند که مدافع ارزش های انقلاب و اسلام هستند و برای مردم کار می کنند.

,

مدیران سیاهی لشکر جمع نکنند

, مدیران سیاهی لشکر جمع نکنند,

این رزمنده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت تاکید کرد: مدیران سیاهی لشکر جمع نکنند بلکه کسانی را انتخاب کنند که برای مردم کار کنند.

,

وی در ادامه بیان داشت: سردار سلیمانی به حضرت آقا خیلی اعتقاد داشتند و گفته بودند این اعتقاد حزبی نمی باشد و به این تجربه رسیدم حضرت آقا حکمت دارند و فرموده بودند سوریه نباید شکسته شود فلذا سوریه نشکست.

,

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه در پایان گفت: سردار سلیمانی می گفتند مسئولیت حال و نشاط می خواهد و کسی که این دو ویژگی ها را نداشته باشد به درد مسئولیت نمی خورد و سردار سلیمانی عاشق بچه ها بود و به آنها محبت می کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه