اخبار داغ

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

مسابقات کشوری ملیله‌سازی از ۲۰ تا ۲۲ خرداد در زنجان برگزار می‌شود

مسابقات کشوری ملیله‌سازی از ۲۰ تا ۲۲ خرداد در زنجان برگزار می‌شود
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: اولین دوره مسابقات کشوری ملیله‌سازی که قرار بود از ۱۰ تا ۱۲ خرداد به میزبانی زنجان برگزار شود به دلیل آلودگی هوا به ۲۰ تا ۲۲ خرداد موکول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به جایگاه و اهمیت مسابقات آزاد مهارت و در راستای شناسایی استعدادهای برتر و معرفی ظرفیت‌های استان در بخش صنعت و همچنین با توجه به اینکه زنجان از سوی یونسکو به عنوان شهر جهانی ملیله، معرفی شده و یکی از قطب‌های تولید ملیله در کشور است، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با هماهنگی دفتر مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت سازمان متبوع اقدام به برگزاری اولین مسابقات کشوری ملیله‌سازی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این مسابقات به منظور شناسایی نخبگان مهارتی و هدایت آن‌ها به سوی اشتغال و بازار تولید برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این مسابقات قرار بود در سال گذشته برگزار شود که لغو و به سال جاری موکول شد که ابتدا قرار بود از 10 تا 12 خرداد باشد که به دلیل آلودگی هوا به تعویق افتاد.

,

انصاری افزود: این مسابقات از 20 تا 22 خرداد برگزار می‌شود که پذیرش شرکت‌کنندگان در 20 خرداد و مسابقات نیز در روز 21 خرداد خواهد بود و مراسم اختتامیه نیز 22 خرداد با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

,

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان در اولین مسابقات کشوری ملیله‌سازی تا 31 اردیبهشت بود، گفت: از 13 استان برای شرکت در این مسابقات، ثبت‌نام شده است.

,

وی با بیان اینکه از هر استان یک نفر می‌تواند در این مسابقات حضور یابد، خاطرنشان کرد: از زنجان نیز 20 نفر شرکت کرده‌اند که آزمون تخصصب در روز جهارشنبه هفته جاری برای انتخاب 2 نفر از بین این افراد برگزار می‌شود چرا که از استان میزبان 2 نفر در مسابقات شرکت می‌کند.

,

انصاری با بیان اینکه برگزاری مسابقات ملیله‌سازی، تجربه خوبی در راستای شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها خواهد بود، افزود: این مسابقات، اولین مسابقات تخصصی در سطح کشور است که به همت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار می‌شود ضمن اینکه استان زنجان در نظر دارد مسابقات چاقوسازی را هم در آینده برگزار کند.

,

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه برندگان رتبه‌های اول تا سوم مسابقات ملیله‌سازی تجلیل می‌شوند، گفت: برای سایر شرکت‌کنندگان نیز دیپلم افتخار صادر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه