اخبار داغ

نماینده مردم تربت حیدریه:

کشورهای جبهه مقاومت زیر چتر سامانه‌های پدافندی ایران هستند/ اسرائیلی ها گرفتار خیابان‌های فوق امنیتی تل آویو هستند

کشورهای جبهه مقاومت زیر چتر سامانه‌های پدافندی ایران هستند/ اسرائیلی ها گرفتار خیابان‌های فوق امنیتی تل آویو هستند
زنگنه گفت: امروز کشورهای جبهه مقاومت زیر چتر سامانه های پدافندی جمهوری اسلامی ایران هستند و این مسیری است که شهید طهرانی مقدم ها که با اخلاص آغاز کردند و همچنان نیز ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن زنگنه، نماینده مردم منطقه تربت حیدریه ظهر امروز در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در زاوه اظهار داشت: سوم خرداد جشن تبلور معجزه الهی است و این جشن بدان خاطر است که دست قدرت الهی از آستین بسیجیانی که به نیروی ایمان خود متکی بود درآمد و یک لشگر تا دندان مسلح را به زانو در آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در طول صد سال اخیر هیچ ملتی بدون سلاح و کمترین پشتیبانی و در حالی که رییس جمهوری بر کشور حاکم بود و سنگ اندازی می کرد سراغ نداریم که این چنین مقاومت کند، اما مردم غیور خرمشهر ۳۴ روز در برابر رژیم بعث صدام مقاومت کرده و حماسه آفریدند.

,

زنگنه گفت: بعد از اینکه خرمشهر سقوط کرد، رژیمی که قرار بود سه روزه به تهران برسد تا سوسنگرد و بستان و حصر آبادان پیش رفت، که با عملیات ثامن الائمه علیه السلام حصر آبادان شکسته شد و نخستین پیروزی رزمندگان اسلام شکل گرفت.

,

این نماینده مجلس ادامه داد: آزادسازی بستان و عملیات طریق القدس در دومین عملیات که تقریبا نیروهای رزمی سپاه و ارتش توانستند انضباط نظامی شکل دهند، مقدمه ای برای عملیات فتح المبین و بیت المقدس شد.

,

زنگنه افزود: بر همین اساس و بعد از این پیروزی های لشگر اسلام خود را برای فتح خرمشهر آماده کرد و این درحالی بود که صدام بعثی محکم ترین دژها را با پشتیبانی و تجهیزات خارجی ایجاد کرده بود و عملا بازپس گیری خرمشهر آن هم با دست خالی کاری غیر ممکن بود، اما عملیات بیت المقدس در ۱۰ اردیبهشت در چهار مرحله آغاز شد و به فضل الهی و مدد رزمندگان اسلام حماسه ای تاریخی شکل گرفت.

,

وی بیان کرد: در این عملیات نه تنها خرمشهر و بسیاری از مناطق آزاد شد بلکه چندین هزار نفر، لشکر عراق تلفات انسانی و تجهیزاتی داد و در این شرایط رزمندگان اسلام وارد خرمشهر می شوند

,

زنگنه به درس ها و عبرت های فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: هر جا منبت ها و گروه بندی ها را کنار گذاشتیم موفق بودیم و هر کجا که منفعت گرایی و جناح بندی شکل گرفت ما شکست خوردیم.

,

وی گفت: امروز در حوزه توانمندی نظامی بالغ بر ۱۰۰ سامانه پدافند هوایی در کشور داریم، در سیستم های موشکی، هوایی و علوم هوا و فضا به جایی رسیدیم که قدرت بازدارندگی بالایی ایجاد کرده ایم.

,

نماینده مردم منطقه تربت حیدریه افزود: امروز کشورهای جبهه مقاومت زیر چتر سامانه های پدافندی جمهوری اسلامی ایران هستند و این مسیری است که شهید طهرانی مقدم ها که با اخلاص آغاز کردند و همچنان نیز ادامه دارد.

,

زنگنه گفت: اسرائیلی ها تا پیش از این شعار نیا تا فرات را در پروتکل های یهود سر می دادند و برنامه ریزی کردند که مدیریت جهان را بدست بگیرند اما امروز مدافعان انتفاضه در خیابان های تلاویو عملیات استشهادی انجام می دهند و این بدان معناست که اسراییلی که می خواست با ایران هم مرز شود، امروز گرفتار خیابانهای فوق امنیتی تلاویو است و این جاست که باید دست غیور مردان رزمندگان سپاه را بوسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه