اخبار داغ

با توجه به پدیده گرد و غبار در هرمزگان؛

شهروندان به جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند

شهروندان به جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به پدیده گرد و غبار در استان هرمزگان و شهر بندرعباس اظهار کرد: با توجه به هوای استان شهروندان به جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به پدیده گرد و غبار در استان هرمزگان و شهر بندرعباس اظهار کرد: با توجه به هوای استان شهروندان به جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد: خانم های باردار، سالمندان، کودکان، افرادی که بیماری زمینه‌ای ای به ویژه بیماری قلبی، تنفسی و آسم دارند به هیچ عنوان از منزل خارج نشوند.

نوروزیان عنوان کرد: افرادی که بنا به ضرورت مجبور به خارج شدن از منزل بوده در فضای باز به هیچ عنوان فعالیت بدنی و فیزیکی نداشته باشند و حتما از ماسک نیز استفاده شود.

وی تصریح کرد: در منازل درب و پنجره ها بسته باشد و در این روزها خوردن آب، میوه و سبزیجات تازه توصیه می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اینکه چرا با این حجم آلودگی ادارات تعطیل نشدند ، مطرح کرد: دانشگاه علوم پزشکی همواره عوارض آلودگی هوا و گرد و غبار را در جلسات مدیریت بحران عنوان کرده است ولی تصمیم گیری در خصوص تعطیلی ادارات و مدارس به عهده اعضای جلسه و با تجمیع شرایط میباشد و همچنین اعلام اداره هواشناسی مبنی بر پایداری گرد و غبار و آلودگی در استان میتواند موثر باشد .
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

نوروزیان خاطر نشان کرد: قطعا نظر دانشگاه علوم پزشکی در صورت تداوم و شدت یافتن آلودگی و گرد و غبار و ایجاد شرایط اضطرار تعطیلی ادارات و یا کاهش زمان آن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه