اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

رویداد عصر امید در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی کشور برگزار می شود

رویداد عصر امید در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی کشور برگزار می شود
ابراهیم رحیمی گفت: در تمامی دانشگاه های آزاد اسلامی کشور و واحد های مستقل مقرر شد هر استان بهترین ایده ها، طرح های پژوهشی و زیر ساخت های آزمایشگاهی و تخصصی را در قالب یک رویداد در مصلی تهران بزرگ ارائه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ از برگزاری رویداد گام دوم (رویداد عصر امید) در سطح کشور از تاریخ هشتم تا یازدهم خرداد ماه خبر داد و اظهار کرد: رویداد عصر امید بهمن ماه سال 1400 در دانشگاه آزاد کشور مطرح شد تا بتوانیم نخبگان ،ایده پردازان و دانشجویان فعال کشور را شناسایی و براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی از پتانسیل آن ها استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: در تمامی دانشگاه های آزاد اسلامی کشور و واحد های مستقل مقرر شد هر استان بهترین ایده ها ، طرح های پژوهشی و زیر ساخت های آزمایشگاهی و تخصصی را در قالب یک رویداد در مصلی تهران بزرگ ارائه دهد.

رحیمی بیان کرد: تمام سران کشوری و لشکری و سرمایه گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد و طی این پروسه سرمایه گذاری هایی صورت می پذیرد.

ابراهیم رحیمی از شرکت 26 تیم برتر استان چهارمحال و بختیاری در این رویداد خبر داد و گفت: 4 شرکت فناور و خلاق ، 8 گروه هسته ی پژوهشی ، 9 گروه استارت آپ و 5 تیم زیر ساخت و تجهیزات آزمایشگاهی برگزیده استان در این رویداد شرکت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری همچنین افزود: تمامی شرکت ها و تیم های شرکت کننده استان در این رویداد از بین رقابت کننده های مختلف انتخاب شده اند ، به طور مثال از بین 24 شرکت فناور ما 4 شرکت به رقابت های کشوری راه یافتند.

وی افزود: این رویداد استارت یک گام بلند برای آینده می باشد و نقاط ضعف تیم هایمان را سعی خواهیم کرد در سال های آینده تا جایی که بتوانیم نیاز های استان و کشورمان را با همین ایده های دانشجویان جوان و نخبه برطرف کنیم.

رحیمی از سرمایه گذاری وام 10 میلیونی استان بر روی طرح ها و ایده ها گفت و افزود: دغدغه ما و دوستانمان در استان همیشه این بوده و هست که حمایت کنیم از ایده پردازان ، فارغ التحصیلان و دانشجویان استان و قطعا بر دانشگاه آزاد اسلامی استان بر اساس ظرفیت و ها پتانسیل هایی که دارد آن ها را در اختیار دوستان و تیم ها قرار خواهد داد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه