اخبار داغ

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

شهدای مدافع حرم ستون های محکم اقتدار و امنیت کشور هستند

شهدای مدافع حرم ستون های محکم اقتدار و امنیت کشور هستند
حجت‌الاسلام پورخاقان گفت: شهدا و رزمندگان مدافع حرم همه توطئه های منطقه ای دشمنان را خنثی نمودند و جلوی پیشروی گروه های تروریستی را گرفتند و لذا شهدای مدافع حرم ستون های محکم اقتدار و امنیت کشور در شرایط فعلی هستند که عزت و سربلندی ملت ایران و امت های مسلمان را رقم زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور صبح امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» گفت : در ایام الله حماسه سوم خرداد توفیق حضور در بیت خانواده معظم شهید سعید مجیدی را داریم و حماسه آزادی خرمشهر درس های فراوانی دارد که باید به خوبی تبیین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر درس اعتماد و توکل بر خداوند است که ملت ایران و رزمندگان اسلام با غیرت دینی و انقلابی حماسه بزرگی خلق کردند و دفاع مقدس ملت ایران و حماسه هایی چون آزادی خرمشهر مملو از رویش های فراوان است که سردار شهید مجیدی از جمله رویش ها است.
,
 
,
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور بیان کرد: بالندگی و غیرت دینی و انقلابی که در وجود شهید مجیدی و بسیاری از شهدای مدافع حرم وجود داشته حماسه های بزرگی خلق کرده و شهدای مدافع حرم به مکتب عاشورا اقتدا کردند.
,
 
,
وی ادامه داد:شهید مجیدی در راه تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی خالصانه و مجاهدانه تلاش کرد و شهدای مدافع حرم به عنوان یک الگوی کامل و برتر در تاریخ می درخشند.
,
 
,
حجت‌الاسلام پورخاقان اضافه کرد:شهدای مدافع حرم در مقابله با فتنه های دشمنان قاطعانه ایستادگی کردند و در راستای حفظ و ترویج گفتمان امامین انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش های اسلامی تلاش کردند.
,
 
,
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی امروز به برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران در اوج اقتدار و سربلندی است و ملت ایران با تاسی از شهدا با عزمی راسخ و استوار به سمت تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و تشکیل تمدن اسلامی حرکت می کنند.
,
 
,
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور خاطر نشان کرد: شهدا و رزمندگان مدافع حرم همه توطئه های منطقه ای دشمنان را خنثی نمودند و جلوی پیشروی گروه های تروریستی را گرفتند و لذا شهدای مدافع حرم ستون های محکم اقتدار و امنیت کشور در شرایط فعلی هستند که عزت و سربلندی ملت ایران و امت های مسلمان را رقم زدند.
,
 
,
پاسدار رشید اسلام سردار «سعید مجیدی» پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی در ۱۳ خرداد و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست، پیکر پاک شهیدمجیدی ۱۷ خرداد، با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم تشییع و به خاک سپرده شد، از این شهید والامقام سه فرزند به یادگار مانده است.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه