اخبار داغ

ستاد بحران شهرستان کهگیلویه، عقب‌تر از بحران+تصاویر و فیلم

ستاد بحران شهرستان کهگیلویه، عقب‌تر از بحران+تصاویر و فیلم
ستاد مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه در حالی امروز را تعطیل کرد که ادارات و مدارس در نوبت صبح در محل کار و کلاس های درس حاضر بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ورود ریزگردها از عصر روز گذشته در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد وارد شده و برخی از شهرستان ها در ساعات اولیه با برگزاری جلسه ستاد بحران نسبت به تعطیلی مدارس و ادارات اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس ,

اما در شهرستان کهگیلویه،ستادبحران از ریزگردها عقب ماند در حالی غلظت گردو غبار در شهرستان به گونه ای بود که دید افقی پایین آمده و خودروها با چراغ روشن در حال تردد در شهر بودند مدارس و ادارات شهرستان باز و در حال خدمت رسانی بودند.

,

  ساعت ۱۲ و ۸ دقیقه پیامی از طرف روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه مبنی بر تعطیلی مدارس و ادارات این شهرستان در ساعت ۱۲ ظهر خبر می داد که «سرپرست فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه طبق پیش بینی های هواشناسی گرد و غبار در هوای کهگیلویه در حال افزایش است تمام مدارس و ادارات دولتی از ساعت ١٢ امروز تعطیل می باشند.

,

وی تاکید کرد باوجود این  تعطیلی فردا درصورت پایداری وضعیت ادامه می یابد.»

,

این در حالی که باید حداقل ۲۴ ساعت قبل پس از پیش‌بینی سازمان هواشناسی قاعدتا توسط ستاد مدیریت بحران  از طریق رسانه‌ها  موضوع را به مردم اطلاع می‌دادند که متاسفانه تا خارج از ساعت اعلامی برای تعطیلی اطلاع رسانی عمومی صورت نگرفته است.

,

 باید تصمیم‌گیری‌ها در مواقع حساس مانند الودگی ها با  هجوم ریزگردها پیشگیرانه باشد، و جلسه ستاد بحران و مدیریت آلودگی هوای  با حضور اعضا باید حداقل قبل از بازگشایی مدارس و شروع بکار ادارات موارد لازم پیش‌بینی و مراتب جهت تعطیلی  اعلام می‌شد که این امر نیز صورت نگرفته است.

,

تصاویر تکمیلی؛

, تصاویر تکمیلی؛, تصاویر تکمیلی؛,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

خبرنگار: ابید
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه