اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

گرد و غبار همچنان مهمان ناخوانده برای چهارمحالی‌ها/ کاهش ناپایداری‌ها و افزایش دما از ابتدای هفته آینده

گرد و غبار همچنان مهمان ناخوانده برای چهارمحالی‌ها/ کاهش ناپایداری‌ها و افزایش دما از ابتدای هفته آینده
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: تا روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، طی این مدت در بعدازظهرها بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود که خیزش گرد و خاک و انتقال گرد و غبار به استان دور از انتظار نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امروز پدیده‌ای که خصوصا در مرکز استان شاهد بودیم کاهش دما بود.
 
وی با بیان اینکه امروز دمای شهرکرد به یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید تصریح کرد: بلداجی نیز همین شرایط را داشت و در کنار شهرکرد به‌عنوان خنک‌ترین ایستگاه‌های کشور اعلام شدند.
 
چراغ‌پور بیان داشت: برای فردا تغییرات قابل توجهی از نظر دمایی نداریم و تا روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، طی این مدت در بعدازظهرها بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود که خیزش گرد و خاک و انتقال گرد و غبار به استان دور از انتظار نیست و این موضوع سبب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: امروز شاهد غبار رقیقی در آسمان شهرکرد بودیم و از برخی مناطق مانند شهرستان اردل غبار صبحگاهی گزارش شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: طی این مدت به دلیل افزایش سرعت وزش باد غلظت غبار موجود در آسمان استان متغیر است و این شرایط تا روز جمعه ادامه دارد اما از اوایل هفته آینده از میزان ناپایداری‌ها کاسته شده و دما هم روند افزایش نسبی خواهد داشت.
 
انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه