اخبار داغ

گزارش/

آخرین بازی خانگی فصل تی‌تی‌ها/ شیشه عمر فجر در دست تراکتور!

آخرین بازی خانگی فصل تی‌تی‌ها/ شیشه عمر فجر در دست تراکتور!
تیم فوتبال تراکتور در آخرین بازی خانگی خود در لیگ بیست‌ویکم امروز مقابل فجرسپاسی شیراز قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدار دو تیم تراکتور و فجرسپاسی در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز پیگیری می‌شود. دیداری که قرار بود روز گذشته انجام شود و پس از یکبار تعویق و کش‌وقوس‌های زیاد بالاخره مجوز برگزاری گرفت و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

دیدار امروز آخرین بازی خانگی سرخ‌پوشان تراکتور در لیگ بیست‌ویکم محسوب می‌شود، جایی که تیم متحول شده و محبوب فوتبال آذربایجان البته از حضور تماشاگرانش محروم بوده و بار دیگر در غیاب یار دوازدهم خود به میدان خواهد رفت.

,

شاگردان ارطغرل ساغلام در بازی قبلی خود و در روزی که ورزشگاه یادگار امام ره تبریز پس از مدت‌ها پر از تماشاگر شده بود، پذیرای پرسپولیس بودند که این بازی از دقیقه ۷۳ و درحالی که با نتیجه تساوی بدون گل پیگیری می‌شد، با حواشی زیاد نیمه‌تمام رها شد.

,

اما فجرسپاسی در شرایطی به مصاف تراکتور می‌آید که این دیدار برایش حکم مرگ و زندگی را دارد. زردپوشان در صورت شکست در دیدار امروز به طور حتم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد و تساوی و برد تنها در صورت توقف نفت مسجدسلیمان، آن‌ها را به هفته آخر امیدوار می‌کند.

,

فجری‌ها در هفته گذشته میزبان ذوب‌آهن بودند که در زمین خود با یک گل شکست خوردند. نماینده شیراز در مجموع ضعیف‌ترین تیم نیم‌فصل دوم مسابقات بوده و در ۵ بازی آخرش فقط ۲ امتیاز کسب کرده است. تیم دیار شعر و ادب هفته‌هاست که در حسرت برد به سر می‌برد.

,

در جدول لیگ برتر فوتبال، تراکتور با ۲۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم ایستاده است و به نظر می‌رسد که فصل را با همین رتبه تمام خواهد کرد. فجرسپاسی اما با ۱۷ امتیاز در رده پانزدهم و منطقه سقوط قرار دارد و همانطور که اشاره شد بازی امروز برای این تیم حیاتی و سرنوشت‌ساز است.

,

تراکتور و فجرسپاسی امروز برای دهمین بار در لیگ برتر رودرروی هم قرار می‌گیرند. در ۹ تقابل پیشین دو تیم، ۲ برد برای تراکتوری‌ها به ثبت رسیده و فجری‌ها تنها یک بار برنده از زمین خارج شده‌اند؛ ۶ بازی نیز با نتیجه مساوی رقم خورده است‌، از جمله دیدار رفت در شیراز که به تساوی یک بر یک انجامید.

,

باید دید در روزی که تراکتور به دنبال حفظ روند شکست‌ناپذیری و پایانی خوش در دیدارهای خانگی خود است، می‌تواند حریف شیرازی‌اش را با شکست بدرقه کند یا خیر؟ نتیجه‌ای که البته سند سقوط حریف را نیز امضاء خواهد کرد و به نوعی شیشه عمر فجری‌ها در دستان تراکتور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه