اخبار داغ

در حاشیه هفتاد و پنجمین مجمع جهانی بهداشت؛

وزرای بهداشت ایران و کوبا بر تقویت همکاری ها تاکید کردند

وزرای بهداشت ایران و کوبا بر تقویت همکاری ها تاکید کردند
وزیر بهداشت در دیدار با همتای کوبایی، بر گسترش همکاری های بهداشتی و درمان دو کشور ایران و کوبا تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام عین اللهی، در حاشیه هفتاد و پنجمین مجمع جهانی بهداشت در ژنو در دیدار «خوزه آنجل پورتال میراندا» وزیر بهداشت کوبا با اشاره به همکاری‌های گسترده بهداشتی و درمانی دو کشور از دهه‌های گذشته، گفت: یکی از حوزه‌های همکاری موفق ایران و کوبا، ساخت واکسن بوده که آخرین آن به تولید واکسن سوبرانا در کوبا و پاستوکووک در ایران انجامید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی اظهار داشت: تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا علیه ایران و کوبا، باعث خوداتکایی دو کشور در حوزه‌های گوناگون شده است.
,
 
,
عین اللهی در این دیدار با اشاره به ظرفیت گسترش همکاری‌ها در حوزه علوم پزشکی و پیراپزشکی بین دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دو کشور، خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، همایش‌های علمی و تبادل استاد و دانشجو به ارتقای علوم پزشکی دو کشور کمک می‌کند.
,
 
,
وزیر بهداشت کوبا نیز در این دیدار با اشاره به اراده مشترک ایران و کوبا برای حفظ و گسترش همکاری‌های حوزه سلامت، گفت: روابط دولت‌ها و ملت‌های ایران و کوبا، در سطح بالایی بوده و امیدواریم همکاری‌های دو کشور گسترش یابد.
,
 
,
وزرای بهداشت ایران و کوبا در این دیدار همچنین بر تقویت همکاری‌های بهداشتی و درمانی دو کشور به ویژه در حوزه‌های تولید دارو و فرآورده‌های بیولوژیک، پیشگیری از بیماری‌ها به خصوص بیماری‌های غیرواگیر، تحقیقات و آموزش پزشکی تاکید کردند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: مهر
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه