اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد؛

رقابت ۱۱۱۱ اثر از ۲۸ استان کشور در جشنواره عکس رضوی به میزبانی خراسان شمالی

رقابت ۱۱۱۱ اثر از ۲۸ استان کشور در جشنواره عکس رضوی به میزبانی خراسان شمالی
تقی صادقی با اشاره به اینکه سومین جشنواره ملی عکس رضوی از هشتم خرداد ماه جاری با حضور داوران و هنرمندانی از سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار می شود، گفت: این جشنواره، با استقبال خوبی از شرکت کنندگان با ارسال یک هزار و ۱۱۱ اثر از ۲۸ استان کشور به مرحله داوری رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک از بجنورد، تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر، نماد پیروزی عوامل معنوی بر همه اسباب و عوامل مادی است، اظهار داشت: با قائده و فرمولی که امام خمینی (ره) در برابر ما قرار داده و شهیدان این فتح بزرگ را به ارمغان آوردند، خرمشهرهای آینده ای که در پیش است که شاهد فتح آنها خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی به رویکرد تحولی دولت سیزدهم که دولت مردمی است، اشاره کرد و ادامه داد: دولت سیزدهم با اراده ملت شکل گرفت و این دولت دارای گفتمان و آرمان هایی برخواسته از آرمان های انقلاب اسلامی است.

,

صادقی با بیان اینکه گفتمان دولت سیزدهم بر چهار رکن استوار است، افزود: عدالت محوری، دانش بنیان بودن، خانواده بنیان بودن  و مردمی بودن از جمله این ارکان هستند.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تاکید کرد: فعالیت های فرهنگی را باید به سمت پایگاه های مردمی سوق دهیم تا از این طریق استعدادها را کشف و نخبگان و اصحاب تخصص را بیشتر از گذشته با پایگاه های مردمی پیوند بزنیم.

,

صادقی با بیان اینکه نخبگان سرمایه های ما در حوزه های مختلف هستند، تصریح کرد: این سرمایه باید سرمایه مولدی باشد که حرکت ایجاد کند و اگر شکل بگیرد به اقتصاد فرهنگ، هنر و رسانه کمک خواهد کر د.

,

وی به فعالیت های نماز اشاره و بیان داشت: همه فعالیت هایی که حول محور نماز انجام می شود بایستی در مساجد باشد چرا که پایگاه نماز مسجد است.

,

این مقام مسئول به وجود 400 کانون فرهنگی و هنری مسجد در استان اشاره کرد و گفت: کانون مساجد شبکه ای عظیم، مهم و گسترده است که می بایست مسجد مدیریت جامعه را به عهده بگیرد.

,

صادقی از دانشگاه ها به عنوان محل جوشش جوانان و نزدیک به آینده مدیران کشور یاد کرد و گفت: می بایست استعدادها هنری و رسانه ای دانشگاه ها شناسایی و رویدادهای هنری در آنجا شکل بگیرد.

,

وی به نقش و جایگاه آموزش و پرورش و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در آنجا اشاره کرد و افزود: در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه باید در راستای کشف استعدادها و شناسایی نخبگان در کنار آموزش و پرورش قرار بگیریم و آن ها را به دانشگاه ها سوق دهیم.

,

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی، از میزبانی این استان در برگزاری جشنواره ملی عکس رضوی ابراز خرسندی کرد و افزود: بتوانیم با همکاری اصحاب رسانه و هنرمندان جشنواره ای در خور شان و جایگاه امام رضا(ع) برگزار کنیم.

,

صادقی  از  وصول یک هزار و 111 اثر توسط 36 هنرمند از  28 استان کشور به دبیرخانه جشنواره ملی عکس رضوی خبر داد و گفت: مراحل داوری آثار توسط داوران مطرح کشور در چند بخش «حرفه ای»، «ویژه»، «جنبی» و «چند رسانه ای » به انجام رسیده است.

,

وی افزود: سومین جشنواره ملی عکس رضوی از هشتم خرداد ماه جاری با حضور داوران و هنرمندانی از سراسر کشور در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد آغاز و یازدهم همین ماه با معرفی و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه