اخبار داغ

ساغلام:

امروز یکی از سخت‌ترین روزهای فوتبال را تجربه کردیم/ ما نماینده یک گروه ورزشی سربلند و باشرف هستیم

امروز یکی از سخت‌ترین روزهای فوتبال را تجربه کردیم/ ما نماینده یک گروه ورزشی سربلند و باشرف هستیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور به این نکته اذعان کرد که تیمش در مصاف با فجر سپاسی شیراز یکی از سخت‌ترین روزهای خود را تجربه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ارطغرول ساغلام پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل فجر سپاسی در نشست خبری اظهار داشت: به خاطر حادثه تلخ آبادان و کسانی که درگذشتند، ناراحت هستیم و از اینجا ناراحتی و همدردی‌مان را اعلام می‌کنیم. برای نزدیکان از دست‌رفتگان آرزوی صبر و سلامتی داریم و برای آنهایی که آسیب دیده‌اند هم آرزوی بهبود داریم.

وی افزود: امروز یکی از سخت‌ترین روزهای فوتبال را تجربه کردیم. بازی کردن در این بازی‌ها و با انگیزه بودن، خیلی راحت نیست. در این خصوص قبلاً هم با بازیکنان صحبت کردیم و ما نمایندگان یک جامعه ورزشی بزرگ هستیم. ما نماینده یک گروه ورزشی سربلند و باشرف هستیم و به همین دلیل از آنها خواستم به زمین بروند و هر کاری که می‌توانند، انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: صادقانه بگویم که بعد از بازی به همان اندازه که برادران ما در تیم حریف روی زمین نشسته و ناراحت بودند، ما هم ناراحت شدیم. همین که امروز این مسئله را درک کردید و بابت حسن نیتی که داشتید، باید از شما تشکر کنم. آن طرف یک عده به خاطر سقوط ناراحت هستند و به همین دلیل مناسب نمی‌بینم که بخواهیم اینجا تجزیه تحلیل بازی را انجام بدهیم. برای همین تصمیم دارم که امروز کوتاه صحبت کنم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه