اخبار داغ

مدرس حوزه و دانشگاه:

عفاف و عصمت، اوج عظمت یک زن است/ زنان نقش کلیدی در جهاد تبیین دارند

عفاف و عصمت، اوج عظمت یک زن است/ زنان نقش کلیدی در جهاد تبیین دارند
زهرا صادقی گفت: عفاف و عصمت، اوج عظمت یک زن است، ویژگی ای که تمامی مبادله های غرب را برای ضربه زدن به جایگاه زنان بر هم زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا صادقی مدرس حوزه و دانشگاه در حاشیه نشست در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: عفاف و عصمت، اوج عظمت یک زن است، ویژگی ای که تمامی مبادله های غرب را برای ضربه زدن به جایگاه بانوان بر هم زده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: رسالت بانوان تربیت نسل فاطمی با الگوگیری از سیره حضرت فاطمه (س) است.
,
 
,
صادقی افزود: پوشش کامل برای بانوان هیچ منافاتی با فعالیت های اجتماعی و سیاسی ندارد.
,
 
,
این کارشناس با بیان اینکه غرب درصدد تضعیف جایگاه زن در اذعان عمومی است، تصریح کرد: استکبار می خواهد با استفاده ابزاری از بانوان، بنیان خانواده را نابود کند.
,
 
,
صادقی گفت: بانوان، جایگاه ویژه ای در دین مبین اسلام دارند و به برکت این جایگاه است که نقش زن در کشور ما به عنوان مهمترین عضو خانواده حفظ شده است.
,
 
,
وی ادامه داد: بانوان به واسطه نقش مادری، بزرگترین جهاد را انجام می دهند و امروز نیز فرزندآوری و توجه به موضوع جمعیت رسالت مهم زنان در جامعه است.
,
 
,
این مدرس حوزه با بیان اینکه بانوان نقش کلیدی در حوزه جهاد تبیین دارند، تاکید کرد: زنان در مورد انتقال فرهنگ و عقاید نسل های گذشته به نسل های آینده نیز از طریق نقش مادری، جایگاه ویژه ای دارند.
,
 
,
صادقی بیان کرد: اگر صبر همسران و مادران شهدا نبود، این انقلاب رقم نمی خورد بنابراین نقش بانوان در عرصه های مختلف انقلاب بی بدیل است.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: بانوان فریب هجمه های غرب در مورد جایگاه زنان را نخورند و پرقدرت تر از گذشته در عرصه اجتماعی و افزایش نسل حاضر شوند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ س
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه