اخبار داغ

رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبرداد؛

یش بینی افزایش ۱۲۰۰ نفری کلاس اولی ها در کرمانشاه

یش بینی افزایش ۱۲۰۰ نفری کلاس اولی ها در کرمانشاه
بهمن نریمانی گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید افزایش ۱۲۰۰ نفری تعداد دانش آموزان کلاس‌اولی را در استان کرمانشاه شاهد باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن نریمانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز ، اظهار داشت: امسال آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصمیم دارد بر اساس اصول عدالت محوری، مردم داری و قانون مداری رعایت اصل کرامت انسانی و حفظ احترام به والدین را در دستور کار قرار دهد.

رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: بر همین اساس فرآیند ثبت نام را تسهیل کرده تا والدین هیچگونه دغدغه ای را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه آغاز شده، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید افزایش ۱۲۰۰ نفری تعداد دانش آموزان کلاس‌اولی را در استان شاهد باشیم.

نریمانی بیان داشت: هیچ مشکلی برای ثبت نام دانش آموزان نداریم و والدین می توانند فرزندان پایه اول خود را پیش ثبت نام کنند چرا که این دانش آموزان ملزم به شرکت در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی هستند و ثبت نام قطعی آنها زمانی انجام می شود که در پایگاه‌های سنجش پذیرفته شوند.

به گفته وی پایگاههای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از ۸ خرداد ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس ستاد ثبت نام استان کرمانشاه اظهار داشت: سایر پایه های تحصیلی برای ثبت نام نیازی به مراجعه به مدارس ندارند و ثبت نام آنها بدون حضور اولیاء خودبخود انجام می شود و تنها در مواردی که تغییر مدرسه دانش‌آموز نیاز باشد باید به صورت حضوری به مدارس مراجعه شود.

وی با اشاره به اینکه مدارس استان تفاوتی با هم ندارند، افزود: والدین توجه داشته باشند در سه پایه اول، هفتم و دهم چون ورودی مقاطع هستند باید ثبت نام بر مبنای جغرافیای محل سکونت رعایت شود چرا که شعار ما این است که بهترین مدرسه نزدیک‌ترین مدرسه است، لذا از اصرار برای ثبت نام فرزندانشان در مدارس دور از محدوده جغرافیایی محل سکونت صرف نظر کنند.

وی همچنین اعلام کرد که مدارس حق دریافت هیچ‌گونه وجهی، به‌ استثنای حق بیمه و پول کتاب را هنگام ثبت‌نام دانش آموزان ندارند.

نریمانی گفت: والدین می توانند هر گونه تخلف را از طریق سایت (https://shekayat.medu.ir) یا به صورت مراجعه حضوری یا با شماره تماس ۳۸۲۳۳۷۴۸ به اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان اطلاع دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه