اخبار داغ

یک رابط مرکز بهداشت:

مادران شاد، خانواده را شاداب می کنند/ زنان بیش از مردان در معرض آسیب هستند

مادران شاد، خانواده را شاداب می کنند/ زنان بیش از مردان در معرض آسیب هستند
زهرا فدایی گفت: مادران برای خود وقت بگذارند تا بتوانند نشاط، شادی و امیدواری را در خانه تزریق کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا فدایی رابط مرکز بهداشت در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: نشاط یکی از نیازهای طبیعی انسان است و نقش موثری در تقویت اراده، تصیمیم گیری و موفقیت انسان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: شرایط نشاط آور، استقامت و پایداری را افزایش داده و انجام کارهای بزرگ و سنگین را آسان و سبک می کند.
,
 
,
فدایی افزود: همه افراد خانواده، نیازمند شادی هستند و زن و مرد برای ایجاد نشاط در خانواده نقش دارند اما نقش برجسته زن در ایجاد شادی به دلیل محوریت او در خانواده انکارناپذیر است.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: تنها بیمارهای مسری نیستند که قابل انتقال به دیگران هستند، روحیه های خوب و بد هم می توانند به دیگران سرایت کنند بنابراین با شاد بودن، می توان دیگران را نیز در این شادی شریک کرد.
,
 
,
وی گفت: اگر زن به عنوان عضو فعال خانه، پرنشاط باشد، به علت وابستگی شدید اعضای خانواده، این شادی را به همسر و فرزندان منتقل می کند.
,
 
,
فدایی افزود: مادران هر وقت احساس کردند به تفریح احتیاج دارند، منتظر اینکه فردی بیاید و حال آنها را خوب کند نباشند. اگر امروز نیاز به پارک رفتن داشتند، باید زمانی از روز را برای این امر اختصاص دهند.
,
 
,
این کارشناس تاکید کرد: مادر باید حال خوب خود را حفظ کند تا سایر اعضای خانواده این حس را تجربه کنند.
,
 
,
وی در خاتمه با بیان اینکه زنان بیش از مردان در معرض آسیب هستند، خاطرنشان کرد: مادران باید برای خود وقت بگذارند تا بتوانند نشاط، شادی و امیدواری را در خانه تزریق کنند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه