اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس

با اتحاد و مقاومت همچون دفاع مقدس به پیروزی خواهیم رسید

با اتحاد و مقاومت همچون دفاع مقدس به پیروزی خواهیم رسید
اسماعیل کوثری گفت: گر در مسائل اقتصاد هم همچون دوران دفاع مقدس همه در کنار هم و متحد باشیم، قطعا موفق و سربلند خواهیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با صبح زاگرس با اشاره به اینکه حضور مردم در جنگ تحمیلی در قالب بسیج، دشمن را غافلگیر کرد گفت: دشمنی که می‌ خواست خوزستان را تصرف کند و پس از آن به تهران بیاید شکست خورد و این نشان از درایت و شجاعت حضرت امام (ره) داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اسماعیل کوثری با باور و توسل رزمندگان به خداوند و ایمان به ائمه اطهار اشاره کرد و افزود: با همین نگاه مقاومت رزمندگان جواب داد و ما در میادین نبرد به پیروزهایی چشمگیری رسیدیم.

,

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با پیش راندن ارتش بعث عراق، می خواستند سه روزه خوزستان را از ایران جدا کنند و هفت روزه تهران را فتح کنند و نظام نو پای انقلاب اسلامی از پا در آورند تصریح کرد: نیروها در خرمشهر در همان روزهای اولیه ٣۴ روز در برابر ارتش تا دندان مسلح بعث مقاومت کردند و اگر خیانت رییس جمهور وقت بنی صدر نبود قطعا خرمشهر سقوط نمی‌کرد.

,

کوثری ادامه داد: در آن زمان هرکسی هرچه در توان داشت به میدان آورده بود و در ٢۴ شبانه روز ١۶ هزار تکاور و نیرو حزب بعث عراق تسلیم نیروهای ایرانی شدند.

,

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: امروز اگر در اعمال و رفتارمان خداوند را در نظر بگیریم و توکل به ائمه (ع) داشته باشیم، در اقتصاد و فرهنگ نیز سربلند خواهیم بود.

,

وی افزود: وقتی جنگ به پایان رسید عراق ۹۰ میلیارد دلار بدهی روی دستش ماند، اما کشور ما هیچ‌گونه بدهی در سطح بین‌الملل نداشت.

,

کوثری در ادامه به جراحی اقتصادی دولت نیز گریزی زد و گفت: در دولت های قبلی باید خیلی از کارها صورت می گرفت که عملی نشد اما در دولت سیزدهم این کارهای در حال انجام است.

,

وی با اشاره به اینکه مردم در دفاع مقدس عاشقانه در مقابل دشمنان ایستادند و مقاومت کردند و سربلند شدند افزود: شاید عده ای عنوان کنند فشار بر مردم وارد شده و سفره‌های انها خالی است اما انها بدانند ایت الله رییسی خود را برای رفاه همین مردم فدا می‌کند.

,

کوثری تصریح کرد: گرانی و سختی وجود دارد اما با عملیاتی شدن کارهای دولت سیزدهم  فساد در کشور ریشه کن خواهد شد و در این دوره با مقاومت مردم  به سرمنزل مقصود خواهیم رسید.

,

 وی بیان کرد:امروز اگر در مسائل اقتصاد هم همچون دوران دفاع مقدس همه در کنار هم و متحد  باشیم، قطعا موفق و سربلند خواهیم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه